Barnevogns kasse til Odder vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.452 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Levi&LilysMor

Kan man købe dem for sig selv ? og hvor hvis nogen ved det  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

An&Jo

Jep det kan du.. du skal købe den igennem babysam..

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

Jep det kan du.. du skal købe den igennem babysam..

Ej hvor dejligt !! Mange tak

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Ej hvor dejligt !! Mange tak

Så lidt..

Har selv lige været i babysam for et par uger siden for at forhøre mig km muligheden og en eventuel pris..

Anmeld

22. januar 2012

DinNabo

An&Jo skriver:

Så lidt..

Har selv lige været i babysam for et par uger siden for at forhøre mig km muligheden og en eventuel pris..

Hvikern model fik du pris på? Harnemlig et x Dream stil og vil gerne have en zoo model.

Mvh anja

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

DinNabo skriver:

Hvikern model fik du pris på? Harnemlig et x Dream stil og vil gerne have en zoo model.

Mvh anja

jamen jeg har x dream II stel, og fik pris på en zip kasse

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

Så lidt..

Okay ja ,  jamen nu ved jeg godt der er forskellige slags kasser osv men hvordan lå priserne ca på de forskellige ?  

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Okay ja ,  jamen nu ved jeg godt der er forskellige slags kasser osv men hvordan lå priserne ca på de forskellige ?  

jeg hørte på en zip, og fik først afvide at den kostede omkring 3700kr uden lift, men da jeg så var derude her sidst, fik jeg afvide at de sikkert steg ca 500kr nu her når de nye farver kommer, så du skal regne med ca 4200kr uden lift mindst..

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

jeg hørte på en zip, og fik først afvide at den kostede omkring 3700kr uden lift, men da jeg så var derude her sidst, fik jeg afvide at de sikkert steg ca 500kr nu her når de nye farver kommer, så du skal regne med ca 4200kr uden lift mindst..

Okay , er det dyrere hvis man vil have dem i farver end sort ?  for har tænkt det skalæ være en zip i sort måske med en kant i hvid

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Okay , er det dyrere hvis man vil have dem i farver end sort ?  for har tænkt det skalæ være en zip i sort måske med en kant i hvid

uhh jeg ved det ikke, men tror det faktisk ikke, ihvertfald ikke hvis du vælger en af standard farverne, det er vidst først dyrere hvis du selv vil bestemme farven og dermed designe den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.