endnu en baby i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Annemor...

Vildt... Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Francisca

stort tillykke

det første jeg tænkte på var den reklame for volswagen hvor de moderen og faren sidder til scanning også dukker den tredje frem  baggrunden og de kigger helt i chok på hinanden

Anmeld

27. januar 2012

Rebecca55

Libero giver ca. til 5 mdr.s forbrug af bleer, når du får trillinger. Du skal blot ringe til dem og blive registreret og så sende fødselskort til dem, når de små er kommet til verden. 

Mener også pampers giver noget, men er ikke sikker. jeg orkede ikke selv at kontakte flere folk...

Der er en gruppe på facebook som hedder trillinger i danmark, hvor vi forældre og trillinger kan snakke sammen osv. Der er også trillinge træf hvert år... Men du kan jo selv tjekke det ud hvis du er interesseret.

Anmeld

27. januar 2012

Mor til Majbørn

rikkeh skriver:

Hej alle skønne mennesker. 

I torsdags var jeg hos lægen, på grund af kraftig kvalme, smerter og blødninger. Han henviste mig straks til sygehuset, så jeg kunne blive undersøgt og evt. scannet.

Fredag kl. 9, mødte manden og jeg så ind på sygehuset. Hvor det tilfældigvis var min egen jm, der var på arbejde. 

Hun vidste self at jeg ventede tvillinger. Og efter at jeg havde fortalt om blødningerne og de ekstra smerter blev jeg så scannet af en læge. 

Jeg var rigtig bange for at den ene eller begge tvillinger var ved at dø. Men de havde det ganske udemærket, man kunne tydelig se dem. Men lægen rynkede lidt på næsen, og sagde bare sådan ud i luften "trillinger". Jeg kiggede meget chokket på ham, og min mand bad ham straks sige noget mere. Lægen forklarede at han synes, der var et lille vidunder til i maven. Men han ville ikke sige det 100 %. Både min mand og jeg var meget chokket, vi havde aldrig forestillet os, at vi måske skulle have trillinger, ikke engang tvillinger. 

Men lægen tilkaldte nogen flere, heribland min jordmor, som sagde til mig "Det kan være du skal være mor til 8 styks", og  føj, hun har jo ret. Det kan ende med at jeg bliver mor til 8 børn i aldren 0-20 år !  Det lyder godt nok vildt. Men jeg er da sikker på at jeg kan klare det, hvis det altså er trillinger. Men mit fokus er stadig kun på mine tvillinger.. 

Overstående skrev jeg i går i min dagbog. OG her for en time siden ringede de fra sh og fortalte at der altså var en trejde baby derinde.  Jeg var i en blanding af chok af glæde. Men wow det bliver stort hvis alt går vel, og de kommer til verdnen til sommer. Mine 3 nye unger  

VI bliver jo en rigtig storfamilie med 8 børn  (altså 2 af dem bor ikke hjemme, men stadig!)

Håber bare alt går vel 

God søndag til jer alle 

hold-da-kaeft...

Hvor vildt!!!!

Tillykke med det - det bliver da fantastisk med saadan en kaempe familie! Er naesten misundelig!!

Anmeld

27. januar 2012

Gaia

Wow sådan!  Det er da helt vildt. Tillykke med det. 

Anmeld

27. januar 2012

Lone Jakobsen

hold da helt op hvor vildt.

jeg er selv mor/bonus mor til 5, og jeg ville godt nok se lidt bleg ud hvis jeg "pludselig" sku ha trillinger

men kæmpe stort tillykke med den helt fantastiske nyhed

Anmeld

27. januar 2012

Nessie

Stort tillykke med hele 3 små i maven, hvor er det vildt

Gad godt have set jer i hovedet, da nr. 3 pludselig dukkede frem

Anmeld

27. januar 2012

sandorff

rikkeh skriver:

Hej alle skønne mennesker. 

I torsdags var jeg hos lægen, på grund af kraftig kvalme, smerter og blødninger. Han henviste mig straks til sygehuset, så jeg kunne blive undersøgt og evt. scannet.

Fredag kl. 9, mødte manden og jeg så ind på sygehuset. Hvor det tilfældigvis var min egen jm, der var på arbejde. 

Hun vidste self at jeg ventede tvillinger. Og efter at jeg havde fortalt om blødningerne og de ekstra smerter blev jeg så scannet af en læge. 

Jeg var rigtig bange for at den ene eller begge tvillinger var ved at dø. Men de havde det ganske udemærket, man kunne tydelig se dem. Men lægen rynkede lidt på næsen, og sagde bare sådan ud i luften "trillinger". Jeg kiggede meget chokket på ham, og min mand bad ham straks sige noget mere. Lægen forklarede at han synes, der var et lille vidunder til i maven. Men han ville ikke sige det 100 %. Både min mand og jeg var meget chokket, vi havde aldrig forestillet os, at vi måske skulle have trillinger, ikke engang tvillinger. 

Men lægen tilkaldte nogen flere, heribland min jordmor, som sagde til mig "Det kan være du skal være mor til 8 styks", og  føj, hun har jo ret. Det kan ende med at jeg bliver mor til 8 børn i aldren 0-20 år !  Det lyder godt nok vildt. Men jeg er da sikker på at jeg kan klare det, hvis det altså er trillinger. Men mit fokus er stadig kun på mine tvillinger.. 

Overstående skrev jeg i går i min dagbog. OG her for en time siden ringede de fra sh og fortalte at der altså var en trejde baby derinde.  Jeg var i en blanding af chok af glæde. Men wow det bliver stort hvis alt går vel, og de kommer til verdnen til sommer. Mine 3 nye unger  

VI bliver jo en rigtig storfamilie med 8 børn  (altså 2 af dem bor ikke hjemme, men stadig!)

Håber bare alt går vel 

God søndag til jer alle 

FUCK! hvor vildt
tillykke med det...

Anmeld

27. januar 2012

Mor til matilde og gustav

det er da vildt trillinger, det hører man ikke så mange der skal ha, men du er jo i træning med børn, så det skal jo nok gå alt sammen tillykke med dem;-)

Anmeld

27. januar 2012

AA10

ej hvor er det vildt hehe det må da havde noget at et chok men heldigvis et positivt et  stort tillykke og forsat god graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.