rikkeh skriver:
Hej alle skønne mennesker. 
I torsdags var jeg hos lægen, på grund af kraftig kvalme, smerter og blødninger. Han henviste mig straks til sygehuset, så jeg kunne blive undersøgt og evt. scannet.
Fredag kl. 9, mødte manden og jeg så ind på sygehuset. Hvor det tilfældigvis var min egen jm, der var på arbejde.
Hun vidste self at jeg ventede tvillinger. Og efter at jeg havde fortalt om blødningerne og de ekstra smerter blev jeg så scannet af en læge.
Jeg var rigtig bange for at den ene eller begge tvillinger var ved at dø. Men de havde det ganske udemærket, man kunne tydelig se dem. Men lægen rynkede lidt på næsen, og sagde bare sådan ud i luften "trillinger". Jeg kiggede meget chokket på ham, og min mand bad ham straks sige noget mere. Lægen forklarede at han synes, der var et lille vidunder til i maven. Men han ville ikke sige det 100 %. Både min mand og jeg var meget chokket, vi havde aldrig forestillet os, at vi måske skulle have trillinger, ikke engang tvillinger.
Men lægen tilkaldte nogen flere, heribland min jordmor, som sagde til mig "Det kan være du skal være mor til 8 styks", og føj, hun har jo ret. Det kan ende med at jeg bliver mor til 8 børn i aldren 0-20 år !
Det lyder godt nok vildt. Men jeg er da sikker på at jeg kan klare det, hvis det altså er trillinger. Men mit fokus er stadig kun på mine tvillinger.. 
Overstående skrev jeg i går i min dagbog. OG her for en time siden ringede de fra sh og fortalte at der altså var en trejde baby derinde.
Jeg var i en blanding af chok af glæde. Men wow det bliver stort hvis alt går vel, og de kommer til verdnen til sommer. Mine 3 nye unger

VI bliver jo en rigtig storfamilie med 8 børn
(altså 2 af dem bor ikke hjemme, men stadig!)
Håber bare alt går vel 
God søndag til jer alle