Katte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Det er rigtig hyggeligt - har selv to misser

Desværre har jeg ikke den tid jeg havde før jeg fik min datter, så de bliver lidt forsømt af mig. Heldigvis kan kæreste hjælpe lidt på den front, så nu er han vidst favoritten herhjemme

Vores tog heldigvis godt imod thea, så vi håber at det kommer til at gå lige så let denne gang. Vores er mest aften snakke misser, så det har altid passet så fint med at når thea er puttet kl 19, har vi masser af tid til dem, mens vi feks ser en film. 

De er så gode afstressning dyr, med deres dybe spinden og trampen! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Vores tog heldigvis godt imod thea, så vi håber at det kommer til at gå lige så let denne gang. Vores er mest aften snakke misser, så det har altid passet så fint med at når thea er puttet kl 19, har vi masser af tid til dem, mens vi feks ser en film. 

De er så gode afstressning dyr, med deres dybe spinden og trampen! Vh stine

Vores har nu også taget rigtig pænt imod vores datter, så det er der heldigvis ingen problemer med  men før brugte jeg jo alt min tid på dem og nu kommer både hund og katte i anden række. Det er dog blevet bedre og nemmere som Alberte bliver ældre

Og ja, det er fantastiske dyr - er helt sikkert 100 % kattemenneske, kan og vil slet ikke undvære dem 

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

StineW79 skriver:

Ja her de sidste 14 dage er jeg blevet vækket mellem kl 4-5 af en masse små "mysser" Det bil sige ik rigtig, men alligevel. Vågner ved at der står en meget kælen kat, på min voksende mave og tramper, mens han med snuden står og dutter mig i hovedet, mens han spinder højlydt, og nærmest siger " kom nu mor, jeg ska nusses"  Tror han vågner når jeg begynder at rumstere og ska ud og tisse, for det plejer at være deromkring jeg normalt ska det.

Så nusser vi lige 5 min inden han falder i søvn på min hovedepude, med mit hovede begravet i hans bløde pels. Det er da lidt dejligt! 

Hva siger alle jer andre gravide katte elsker?? Vh stine

Nåååhhh hvor er det da dejligt...elsker det selv...lyder som min kat...de gange jeg nu har været gravid har vi kunne mærke på hende inden jeg havde testet postitiv at hun forandrede sig og blev mega mega mega kælen end hun i forvejen er og hun er ellers en klisterpind...men har været ekstremt under graviditeterne...

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

M&M's Mor skriver:

Nåååhhh hvor er det da dejligt...elsker det selv...lyder som min kat...de gange jeg nu har været gravid har vi kunne mærke på hende inden jeg havde testet postitiv at hun forandrede sig og blev mega mega mega kælen end hun i forvejen er og hun er ellers en klisterpind...men har været ekstremt under graviditeterne...

Ja de er altså nogle kloge små væsner. Der er ingen tvivl om at de kender deres mennesker ud og ind! Tror snart jeg vil hoppe i seng, så jeg ka få en ordenlig nusse tur! Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

Fenja09 skriver:

Vores har nu også taget rigtig pænt imod vores datter, så det er der heldigvis ingen problemer med  men før brugte jeg jo alt min tid på dem og nu kommer både hund og katte i anden række. Det er dog blevet bedre og nemmere som Alberte bliver ældre

Og ja, det er fantastiske dyr - er helt sikkert 100 % kattemenneske, kan og vil slet ikke undvære dem 

Ja det er lidt nemmer nu, hvor de også syntes at hun er god at kæle med og hun er heldigvis rigtig god ved dem, så det er sjælden de ik gider hende. Og de er så godt opdraget at de aldrig er i hendes seng osv. 

Katte er bare de bedste! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.