Katte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her de sidste 14 dage er jeg blevet vækket mellem kl 4-5 af en masse små "mysser" Det bil sige ik rigtig, men alligevel. Vågner ved at der står en meget kælen kat, på min voksende mave og tramper, mens han med snuden står og dutter mig i hovedet, mens han spinder højlydt, og nærmest siger " kom nu mor, jeg ska nusses"  Tror han vågner når jeg begynder at rumstere og ska ud og tisse, for det plejer at være deromkring jeg normalt ska det.

Så nusser vi lige 5 min inden han falder i søvn på min hovedepude, med mit hovede begravet i hans bløde pels. Det er da lidt dejligt! 

Hva siger alle jer andre gravide katte elsker?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

twinboys

StineW79 skriver:

Ja her de sidste 14 dage er jeg blevet vækket mellem kl 4-5 af en masse små "mysser" Det bil sige ik rigtig, men alligevel. Vågner ved at der står en meget kælen kat, på min voksende mave og tramper, mens han med snuden står og dutter mig i hovedet, mens han spinder højlydt, og nærmest siger " kom nu mor, jeg ska nusses"  Tror han vågner når jeg begynder at rumstere og ska ud og tisse, for det plejer at være deromkring jeg normalt ska det.

Så nusser vi lige 5 min inden han falder i søvn på min hovedepude, med mit hovede begravet i hans bløde pels. Det er da lidt dejligt! 

Nuuuurrrhhh er dog ikke selv til katte men det lyder hyggeligt

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

twinboys skriver:

Nuuuurrrhhh er dog ikke selv til katte men det lyder hyggeligt

Det er så hyggeligt! Men har også bare verdens bedste katte, som bare bliver extra kælende når jeg er gravid! Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

StineW79 skriver:

Det er så hyggeligt! Men har også bare verdens bedste katte, som bare bliver extra kælende når jeg er gravid! Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

Troldemommi

Da jeg var gravid ville min kat helst ligge og sove op af min mave eller oven på den :-) det var så hyggeligt, men det kunne godt være lidt varmt :-)

Monica

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

Ja colombo vil også helst hvis han ka komme helt ned under dynen og ligge op af maven, men det er bare for varmt. Så han må nøjes med hovedepuden. Felis vil rigtig gerne ligge på maven, med hovedet mellem brysterne (med tøj på)  Normalt få de ellers kun lov til at ligge i forenden af sengen. Men der er kamp om maven når jeg sidder i sofaen, så kærsten føler sig helt overset Sådan var det også sidste gang. Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

morethanperfect

StineW79 skriver:

Nååårh ! Elsker katte 

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

morethanperfect skriver:

Nååårh ! Elsker katte 

Ja katte er bare de bedste kæledyr og vores datter på 3 år, knus elsker dem og siger at de er hendes bedste venner i hele verden. Nu er hun så begyndt at plage om at få en hund, men vi er bare mest til katte, så det bliver vist aldrig til noget.... Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

Mira0911

Min kat er begyndt at komme flere gange tidligt om morgen, hopper op på lårene af mig og sidder der og miaver indtil jeg vågner, hun fortæller bare at der skal mad i hendes madskål... 

Anmeld

22. januar 2012

Fenja09

Det er rigtig hyggeligt - har selv to misser

Desværre har jeg ikke den tid jeg havde før jeg fik min datter, så de bliver lidt forsømt af mig. Heldigvis kan kæreste hjælpe lidt på den front, så nu er han vidst favoritten herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.