15+5 m. tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

MaleneJensen

MissBee skriver:

Så blev vi 15+5 og fik gennemført 1 JM og vores 14 dages scanning.

JM fortalte at en mave i uge 16 svarede til en mave i uge 24 hvis der kun var et barn... så tro da pokker jeg føler det går hurtigt!!!

Scanningen viste 2 store og fine D RENGE

Hvor er du Fiin Bærer dine små prinse rigtig flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

ulleby

MissBee skriver:

Min Jordemor siger at jeg kan føde uden problemer hvis baby 1 ligger rigtigt og det er uden forhøjet risiko 

Kender intet til det med kar du nævner men 

Fedt - for det kan lade sig gøre! Skal du føde i 37 eller 38? Og vil de så sætte dig igang? Er ked af jeg ikke gik i spontant fødsels - bare for at opleve det

Der skal være 3 blodkar i navlestregen ind til baby og det havde min den ene men den anden havde kun 2 stks.

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

MaleneJensen skriver:

Hvor er du Fiin Bærer dine små prinse rigtig flot

Ihh tak Malene!!

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Fedt - for det kan lade sig gøre! Skal du føde i 37 eller 38? Og vil de så sætte dig igang? Er ked af jeg ikke gik i spontant fødsels - bare for at opleve det

Der skal være 3 blodkar i navlestregen ind til baby og det havde min den ene men den anden havde kun 2 stks.

Jeg ved det ikke endnu tror først de vil vurdere det senere i graviliteten... Men ja håber  da dette nok bliver mine eneste børn..

Har hun det så godt idag? Og opdagede man det først da hun kom ud? Det er vel ikke en ttts ting vel?

Anmeld

22. januar 2012

BabyMama2

Nøjs en smuk mave !

Anmeld

23. januar 2012

MissBee

Vanessa95 skriver:

Nøjs en smuk mave !

Tusind tak

Anmeld

23. januar 2012

ulleby

MissBee skriver:

Jeg ved det ikke endnu tror først de vil vurdere det senere i graviliteten... Men ja håber  da dette nok bliver mine eneste børn..

Har hun det så godt idag? Og opdagede man det først da hun kom ud? Det er vel ikke en ttts ting vel?

Damerne er også vores første, sidste og eneste børn Så derfor kan jeg godt føle mig lidt "snydt"  for ikke bare at gå i fødsel naturligt og så kunne de tage dem med ks. Men det var så surrealistisk at tage på sygehuset den morgen velvidende om at man skulle have 2 børn inden middag

Nej det er ikke en tts sag - heldigvis (så skønt de scanner en så tit og holder øje med det) Hun er ikke helt ok. Vi skal til skejby til februar og håber på gode nyheder De sagde jo det var en mulighed hun blev et hjerte barne, grundet de 2 blodkar i navlestregen, men først gik hun fri, dog med et lille hul vi skulle gå til kontrol med. Og ved 2 kontrol fandet de alt muligt andet og så gik det stærkt! Men hun er blevet en helt anden pige nu - kunne slet ikke se hun var syg, men kan godt se hun har det bedre nu

Er du blevet sygemeldt fra job?

Anmeld

23. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Damerne er også vores første, sidste og eneste børn Så derfor kan jeg godt føle mig lidt "snydt"  for ikke bare at gå i fødsel naturligt og så kunne de tage dem med ks. Men det var så surrealistisk at tage på sygehuset den morgen velvidende om at man skulle have 2 børn inden middag

Nej det er ikke en tts sag - heldigvis (så skønt de scanner en så tit og holder øje med det) Hun er ikke helt ok. Vi skal til skejby til februar og håber på gode nyheder De sagde jo det var en mulighed hun blev et hjerte barne, grundet de 2 blodkar i navlestregen, men først gik hun fri, dog med et lille hul vi skulle gå til kontrol med. Og ved 2 kontrol fandet de alt muligt andet og så gik det stærkt! Men hun er blevet en helt anden pige nu - kunne slet ikke se hun var syg, men kan godt se hun har det bedre nu

Er du blevet sygemeldt fra job?

Jamen jeg krydser  for jeres lille pige og håber på at alt bliver godt igen!

Nej ikke endnu men fra idag går jeg på nedsat tid da jeg ikke har energien og mine hofter driller voldsomt i øjeblikket...  Går først fuldtidssygemeldt fra 1 marts...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.