15+5 m. tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

ulleby

Fantastisk - kan huske min twins mave som var det igår... Tiden går sååå stærkt - som alle andre siger nyd det!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

MissBee

michelledam skriver:

Rigtig fin tvillingehule. Du er ikke ret stor når man tænker på der er to. Jeg havde næsten samme str. Mave da jeg var ligeså langt som dig og jeg ventede altså kun en . Men tilsidst i min graviditet sagde de både til de ekstra scaninger jeg var til. Samt jm at Isabella havde meget plads inde i min mave. Så hun har bare krævet lidt luksus hehe

Tak og jeg synes den er kæmpe og tung allerede men igen det hjælper lidt at folk kan se maven så giver de en plads i bussen osv  

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Fantastisk - kan huske min twins mave som var det igår... Tiden går sååå stærkt - som alle andre siger nyd det!!!!

Du kan tro jeg prøver men har desværre fået bækkenløsning hvilket gør alting lidt mere besværligt... Men nyder min mave hver dag og manden elsker at lytte til den hihi jeg tror han tror at han kan høre dem 

Anmeld

22. januar 2012

ulleby

MissBee skriver:

Du kan tro jeg prøver men har desværre fået bækkenløsning hvilket gør alting lidt mere besværligt... Men nyder min mave hver dag og manden elsker at lytte til den hihi jeg tror han tror at han kan høre dem 

Besværligt - beklager men bare vent.... Nøj hvor var jeg stor... Nej hvor øv, så er der lang vej. Er de enægget? og hvad med fødsel?

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

MissBee skriver:

Mange tak! 

Velbekomme

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Besværligt - beklager men bare vent.... Nøj hvor var jeg stor... Nej hvor øv, så er der lang vej. Er de enægget? og hvad med fødsel?

Uhh nej det må du ikke sige!!! Vil ikke være en strandet hval!!!

Jeps enæggede drenge!! Som jeg håber på at føde normalt på hvidovre omkring Skt hans 

Hvad med dine?

Anmeld

22. januar 2012

ulleby

MissBee skriver:

Uhh nej det må du ikke sige!!! Vil ikke være en strandet hval!!!

Jeps enæggede drenge!! Som jeg håber på at føde normalt på hvidovre omkring Skt hans 

Hvad med dine?

Så er der visse twins maver her inde jeg ikke vil anbefale dig at gå ind og se.... Jeg var stor, kunne ikke mgete, men dyrkede motion helt frem til ugen op til. Og spinnede frem til uge 28. Gik fra 65 kg til 93,5kg meeeeen nu 9 måneder efter siger vægten 63 - livet står ikke stille med twins damer.

Jeps de er enægget, i sammen pose, derfor født ved pks 37+1

Spørg endelig hvis jeg kan hjælpe med det mindste!

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Så er der visse twins maver her inde jeg ikke vil anbefale dig at gå ind og se.... Jeg var stor, kunne ikke mgete, men dyrkede motion helt frem til ugen op til. Og spinnede frem til uge 28. Gik fra 65 kg til 93,5kg meeeeen nu 9 måneder efter siger vægten 63 - livet står ikke stille med twins damer.

Jeps de er enægget, i sammen pose, derfor født ved pks 37+1

Spørg endelig hvis jeg kan hjælpe med det mindste!

Mine har hver deres fostersæk men er alligevel bekymret for om jeg er nød til at vælge kejsersnit...

Hvordan har din mave det nu? Har du mange strækmærker og er aret blevet pænt??

Anmeld

22. januar 2012

ulleby

MissBee skriver:

Mine har hver deres fostersæk men er alligevel bekymret for om jeg er nød til at vælge kejsersnit...

Hvordan har din mave det nu? Har du mange strækmærker og er aret blevet pænt??

Hatten af for dig - det turde jeg ikke løbe en risiko for. Fik anbefalet pks grundet den samme pose - så det valgte vi

Min mave er fin, løs, blød hud. Fik 2 strækmærker 3 dage efter fødslen omkring mit blindtarmsar - brugte crem 2 gange dagligt fra Clarins "stretch mark control" (staves) Mit ar er ikke det pæneste, men det er kirugernes skyld. Mine clips faldte ud i den ene side dagen efter, så det er ikke pænt der

Min den ene pige havde kun 2 kar i navlestregen og så er der en øget risiko for hjertebarn - som hun så også blev

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Hatten af for dig - det turde jeg ikke løbe en risiko for. Fik anbefalet pks grundet den samme pose - så det valgte vi

Min mave er fin, løs, blød hud. Fik 2 strækmærker 3 dage efter fødslen omkring mit blindtarmsar - brugte crem 2 gange dagligt fra Clarins "stretch mark control" (staves) Mit ar er ikke det pæneste, men det er kirugernes skyld. Mine clips faldte ud i den ene side dagen efter, så det er ikke pænt der

Min den ene pige havde kun 2 kar i navlestregen og så er der en øget risiko for hjertebarn - som hun så også blev

Min Jordemor siger at jeg kan føde uden problemer hvis baby 1 ligger rigtigt og det er uden forhøjet risiko 

Kender intet til det med kar du nævner men 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.