Sh.t.... Hvad gør man lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2009

JonTri

Jeg skulle vente ½ år på at blive optaget på sygeplejeskolen, og der arbejdede jeg i hjemmeplejen. Det gjorde jeg også i min sommerferie efter jeg blev student. Alle mine somre inden jeg blev sygeplejerske var jeg på et demensplejehjem... der er sgu masser af arbejde - især hvis du vil noget inden for sundhedsområdet.

Min veninde fra Thisted var på et plejehjem, men desværre kan jeg ikke huske hvad det hed - noget med Sol...måske. Hun var i hvert fald glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Mutti2

Tak for svar piger.

Det er lidt hårdt, især tanken om at jeg om få måneder ikke vil kunne sætte mad på bordet til min egen datter. (sådan som fremtiden ser ud lige nu).

Min plan er, i morgen at cykle rundt til fabrikker og høre, (de giver mest)
Derudover tager jeg hjemmeplejen, sygehuset (rengøring), plejehjem, føtex, hoteller. Ellers må jeg jo tage en 10 avis-ruter

Jeg er en smule optimistisk, men har svært ved at fokusere og holde humøret oppe før jeg har fundet en løsning.

Men hvorfor skulle jeg ikke finde mig et job?? Jeg har arbejdet næsten uafbrudt siden jeg var 11. Så hvorfor skulle lykken vende nu, når den lige er begyndt (efter jeg fik min dejlige datter )

Men endnu engang tak i dejlige kvinder

Knus Pernille

Anmeld

12. marts 2009

Lise

Det er bare SÅ latterligt når man står i den situation - been there, done that. Dog uden at have et barn på samme tid, hvilket nok ikke forbedrer situationen. Men hvad sker der med, at bare fordi man vil uddanne sig at man så skal være på røven i de par måneder....???

Men, kan se at du er kommet frem til at et eller andet sommerferiejob er løsningen. Så der er ingen råd herfra. Vil bare sige at jeg kender lidt til situationen, og den er sur røv!

Held og lykke med din søgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.