Jolene skriver:
Ja, vi har heller ikke set vores optagelser endnu. Vi skal se dem inden sommerferien ude på DR. Og jeg har også tænkt over, hvordan det mon bliver, at noget så personligt bliver vist på tv. Men jeg tror faktisk, jeg har det bedre med at se min fødsel, end at se mit interview. Det er så mærkeligt at blive interviewet. Det er som om en klap går ned. Og så snart kameraet ikke kører, så går knuden på tungen op, og jeg ved, hvad jeg vil sige.
Jeg ænsede nærmest ikke Lisbet i rummet under fødslen. Det var kun hende og hendes håndholdte. Ikke nogen lamper og lydmænd
Jeg kommer også selv til at sidde og tude. Og det ved jeg min mand også gør. Vi har set "Redningskvinder" på TV3, hvor der er en del fødsler og kejsersnit med. Jeg tuder hver gang.
Jeg synes som regel at sådanne programmer er rigtig gode og det skyldes nok at det er "ægte" og "rigtige" mennesker der er med. Derfor skal jeg nok også se det, hvis min lille pige tillader det 
Kan sagtens følge dig med, at der går en klap ned så snart man skal snakke og kameraet kører. Tror det ville være det samme her. I er da heldige at i har hele forløbet på bånd og kan se det igen og igen
Der er ingen film eller billeder fra da jeg fødte Alberte - altså efter hun var født blev der selvfølgelig tage en del billeder, men ikke imens. For det første ønskede jeg det ikke og for det andet havde kæresten slet ikke tid til at koncentrere sig om andet end mig og bebsen. Så det er jo fordelen ved at i har været med i programmet, at en udefra kunne filme - i hvert fald når man gerne vil det 
/Fenja
Anmeld