DR1 dokumentar "Hjælp, vi skal føde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

TaAsJu

Det skal jeg helt sikkert se..
Syntes det er så modigt i har sagt ja ti sådan noget. Kunne jeg ikke selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Fenja09

Jolene skriver:

Ja, vi har heller ikke set vores optagelser endnu. Vi skal se dem inden sommerferien ude på DR. Og jeg har også tænkt over, hvordan det mon bliver, at noget så personligt bliver vist på tv. Men jeg tror faktisk, jeg har det bedre med at se min fødsel, end at se mit interview. Det er så mærkeligt at blive interviewet. Det er som om en klap går ned. Og så snart kameraet ikke kører, så går knuden på tungen op, og jeg ved, hvad jeg vil sige.

Jeg ænsede nærmest ikke Lisbet i rummet under fødslen. Det var kun hende og hendes håndholdte. Ikke nogen lamper og lydmænd

Jeg kommer også selv til at sidde og tude. Og det ved jeg min mand også gør. Vi har set "Redningskvinder" på TV3, hvor der er en del fødsler og kejsersnit med. Jeg tuder hver gang.

Jeg synes som regel at sådanne programmer er rigtig gode og det skyldes nok at det er "ægte" og "rigtige" mennesker der er med. Derfor skal jeg nok også se det, hvis min lille pige tillader det

Kan sagtens følge dig med, at der går en klap ned så snart man skal snakke og kameraet kører. Tror det ville være det samme her. I er da heldige at i har hele forløbet på bånd og kan se det igen og igen  

Der er ingen film eller billeder fra da jeg fødte Alberte - altså efter hun var født blev der selvfølgelig tage en del billeder, men ikke imens. For det første ønskede jeg det ikke og for det andet havde kæresten slet ikke tid til at koncentrere sig om andet end mig og bebsen. Så det er jo fordelen ved at i har været med i programmet, at en udefra kunne filme - i hvert fald når man gerne vil det

/Fenja

Anmeld

22. januar 2012

Gaia

Det skal jeg så meget se!  

Anmeld

22. januar 2012

Muffin_girl

Jolene skriver:

Jeg kan vel godt ligge opslaget her, da dokumentaren handler om fødsler. Nogle familier følges op til og under fødslen. Min mand og jeg er et af de par, der bliver fulgt op til og under fødslen. Vores fødsel er dog først med i 2. sæson til efteråret, men jeg glæder mig til at se de andres fødsler.

1. afsnit starter på tirsdag den 24. januar kl. 20.30

Det skal jeg se Hvad går det ud på ? 

Anmeld

22. januar 2012

HeidiØ

Jolene skriver:

Jeg kan vel godt ligge opslaget her, da dokumentaren handler om fødsler. Nogle familier følges op til og under fødslen. Min mand og jeg er et af de par, der bliver fulgt op til og under fødslen. Vores fødsel er dog først med i 2. sæson til efteråret, men jeg glæder mig til at se de andres fødsler.

Ej, hvor spændende. Glæder mig helt vildt til at se det program

Anmeld

23. januar 2012

Jolene

AalborgPigen skriver:

Det skal jeg se Hvad går det ud på ? 

Nu er der kommet lidt mere info om programmet  http://www.dr.dk/DR1/Foedsler/foedsler

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

Jolene skriver:

Det bliver virkelig spændende at se

Anmeld

23. januar 2012

Jolene

Update: Der kan læses om programmet her:  http://www.dr.dk/DR1/Foedsler/foedsler

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Jolene skriver:

Ja, vi har heller ikke set vores optagelser endnu. Vi skal se dem inden sommerferien ude på DR. Og jeg har også tænkt over, hvordan det mon bliver, at noget så personligt bliver vist på tv. Men jeg tror faktisk, jeg har det bedre med at se min fødsel, end at se mit interview. Det er så mærkeligt at blive interviewet. Det er som om en klap går ned. Og så snart kameraet ikke kører, så går knuden på tungen op, og jeg ved, hvad jeg vil sige.

Jeg ænsede nærmest ikke Lisbet i rummet under fødslen. Det var kun hende og hendes håndholdte. Ikke nogen lamper og lydmænd

Jeg kommer også selv til at sidde og tude. Og det ved jeg min mand også gør. Vi har set "Redningskvinder" på TV3, hvor der er en del fødsler og kejsersnit med. Jeg tuder hver gang.

Bliver lidt nysgerrig på, om du har skrevet en FB?

Jeg mener bare, om du har skrevet den INDEN du ser optagelserne? Det kunne da være lidt interessant at se, om din oplevelse af fødslen stemmer overens med optagelserne/udsendelsens fremstilling af forløbet.. 

Anmeld

23. januar 2012

Jolene

M (: skriver:

Bliver lidt nysgerrig på, om du har skrevet en FB?

Jeg mener bare, om du har skrevet den INDEN du ser optagelserne? Det kunne da være lidt interessant at se, om din oplevelse af fødslen stemmer overens med optagelserne/udsendelsens fremstilling af forløbet.. 

Jeg har skrevet min FB. Jeg ER nemlig spændt på at se min fødsel udefra. Min opfattelse er, at jeg havde lukket øjne næsten hele tiden. Og jeg har set min mand og omgivelserne inde i miy hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.