DR1 dokumentar "Hjælp, vi skal føde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.659 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Jolene

Jeg kan vel godt ligge opslaget her, da dokumentaren handler om fødsler. Nogle familier følges op til og under fødslen. Min mand og jeg er et af de par, der bliver fulgt op til og under fødslen. Vores fødsel er dog først med i 2. sæson til efteråret, men jeg glæder mig til at se de andres fødsler.

1. afsnit starter på tirsdag den 24. januar kl. 20.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

K&S

Jolene skriver:

Jeg kan vel godt ligge opslaget her, da dokumentaren handler om fødsler. Nogle familier følges op til og under fødslen. Min mand og jeg er et af de par, der bliver fulgt op til og under fødslen. Vores fødsel er dog først med i 2. sæson til efteråret, men jeg glæder mig til at se de andres fødsler.

Årh, elsker den slags programmer - især nu hvor jeg selv er blevet mor  det vil jeg glæde mig til at se...!

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Jeg har lige set reklame om dokumentaren, og skal da nok også se dem - men må indrømme at jeg ikke selv ville have meget lyst til at blive filmet da jeg fødte. Og slet ikke på landsdækkende tv. Men synes det er rigtig fint at der er nogen der vil

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

Valle81

Tude program uden lige:0)

Glæder og:0)

Elsker at se fødsler og drømme mig tilbage til ind egne 3:0)

Anmeld

21. januar 2012

hautecouture

Nej, hvor spændende. Det skal jeg se - syns stadig, også efter at have født, det er lidt grænseoverskridende at se andre kvinder, men det er jo det dejlige ved tv'et - Så kan man lige zappe væk et øjeblik

Anmeld

21. januar 2012

Mira0911

Det skal jeg hvert fald se... 

Anmeld

22. januar 2012

*Sofie*

Ja, totalt tudeprogram!
Jeg tuder hver gang jeg ser en fødsel eller en helt lille ny nyfødt.
Det program ska jeg helt sikkert se

Anmeld

22. januar 2012

Jolene

Fenja09 skriver:

Jeg har lige set reklame om dokumentaren, og skal da nok også se dem - men må indrømme at jeg ikke selv ville have meget lyst til at blive filmet da jeg fødte. Og slet ikke på landsdækkende tv. Men synes det er rigtig fint at der er nogen der vil

/Fenja

Ja, vi har heller ikke set vores optagelser endnu. Vi skal se dem inden sommerferien ude på DR. Og jeg har også tænkt over, hvordan det mon bliver, at noget så personligt bliver vist på tv. Men jeg tror faktisk, jeg har det bedre med at se min fødsel, end at se mit interview. Det er så mærkeligt at blive interviewet. Det er som om en klap går ned. Og så snart kameraet ikke kører, så går knuden på tungen op, og jeg ved, hvad jeg vil sige.

Jeg ænsede nærmest ikke Lisbet i rummet under fødslen. Det var kun hende og hendes håndholdte. Ikke nogen lamper og lydmænd

Jeg kommer også selv til at sidde og tude. Og det ved jeg min mand også gør. Vi har set "Redningskvinder" på TV3, hvor der er en del fødsler og kejsersnit med. Jeg tuder hver gang.

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Jolene skriver:

Tak for tip - det skal jeg da klart se

Anmeld

22. januar 2012

Phoenix

*Sofie* skriver:

Ja, totalt tudeprogram!
Jeg tuder hver gang jeg ser en fødsel eller en helt lille ny nyfødt.
Det program ska jeg helt sikkert se

Åh, jeg kender følelsen. Gør det ikke mere. Men dengang jeg var gravid tudede jeg løs, når jeg så en fødsel. Sådan rigtigt hulkende tuderi. Det var nok fordi det er så overvældende og smukt med en fødsel.

Glæder mig til at følge med i programmerne btw 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.