Moar'en skriver:
Velbekomme. Viktor er jo nu 3 år og det er 2½ år siden han blev opereret, og jeg bliver jo også stadig nervøs over små ting, men ikke så tit mere. Men det bliver bedre kan jeg forsikre dig. Jeg er overrasket over og "normalt" jeg ser på ham, men bliver han pludselig blå, er jeg der jo med det samme. Den væreste tid for os nu er den årlige kontrol. Jeg kan jo se han har det godt, men jeg er så bange for der er noget galt når vi skal afsted. Men vi har jo også en OP mere vi går og venter på, så det er jo nok også det svar jeg frygter
Jeg er også blevet mindre nervøs bare her efter operationen, men stadig er der mange ting jeg tænker "ekstra" over, f.eks skal Alberte vacc. idag og tænker om hendes immunforsvar er lige så godt som alle andre børns. De har givet "go" fra Skejby og har sagt at vi skal få det gjort hurtigst muligt, men alligevel er jeg ret nervøs. Hvordan har Viktor reageret på vacc?
Kan godt forstå, hvis du frygter dato/!tidspunkt for næste operation - det ville jeg godt nok også. Heldigvis skulle Alberte "kun" igennem en, men hendes hjerte pumper ikke helt som det skal, så hun er næsten lige startet op på hjertemedicin.
Vi har foreløbig gået til kontrol hver måned, selvom de i starten sagde "vi ses om 14 dage og så om 3 mdr", men der kunne de jo heller ikke forudsige at hun skulle på medicin.
Anmeld