hjælp til godt sted i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2009

mor til en del

Tynen skriver:

Øhh, nå ja...

Du skal nok ikke tage Lisbeth med, Line! (Bare et råd!)

Jeg har da slet ikke tid til den slags lige pt. jeg skal jo føde, i vand, med Morten ved min side, imens manden og ham diskuterer militær og jeg vil se moderkage i fuld udfoldelse, imens baby kravler til mit bryst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Rasmine

Mor til en del skriver:

Jeg har da slet ikke tid til den slags lige pt. jeg skal jo føde, i vand, med Morten ved min side, imens manden og ham diskuterer militær og jeg vil se moderkage i fuld udfoldelse, imens baby kravler til mit bryst..

MORTEN????
Han er fanme nice

Anmeld

13. marts 2009

linemus

Mor til en del skriver:

Iiih, er du så tæt på? Hvornår er det du har termin? Tænk at tiden allerede er gået

Anmeld

13. marts 2009

mor til en del

linemus skriver:

Iiih, er du så tæt på? Hvornår er det du har termin? Tænk at tiden allerede er gået

Jeg har termin d. 25. og får ikke lov at gå overtid pga. graviditetssukkersyge, så jeg håber på at gå i fødsel inden..... men sådan bliver det jo nok ikke når man nu så gerne vil....

Anmeld

13. marts 2009

mor til en del

Mebach skriver:

MORTEN????
Han er fanme nice

Ja jeg har jo aldrig mødt ham, men alle siger jo som dig, og jeg må sku da kunne få opfyldt et par ønsker, når man nu kommer som 9. gangs fødenede og formegentlig sidstegangs også......det burde kun være rimeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.