HJÆLP angående barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Københavnermor

Et fint smykke til moren.. Evt. et vedhæng hvis hun allerede går med en kæde. Eller et par øreringe. Behøver ikke at være dyrt. Det er bare skønt med et varigt minde!

Til drengen: Gipssæt til at lave aftryk af hans hænder og fusser.. Det har vi selv fået til vores datter, og det har bare været en super gave! Vi lavede støbningen da hun var 1 måned gammel og nu har vi et minde for livet.. Det kan købes i Panduro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

BigHope13

sikke nogle fantastiske forslag i kommer med alle sammen, her har jeg fået og tænkt og tænkt og intet er der kommet frem, godt Baby.dk findes og der der så mange søde rare mennesker som vil hjælpe,

der er nogle som nævner en babykalender, hvad er det for noget ??

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Synes der er kommet rigtig mange gode forslag til gaver og vil bare fortælle, at noget af det jeg blev mest glad for i "barsels-gave" var da mine veninder havde bagt kager (muffins) og brød. Det var simpelthen fantastisk at man kunne tage sig et stykke nybagt brød når man kom hjem fra hospitalet. For jeg havde ikke den vilde lyst til at lave mad - heller ikke fra fryseren

Så en god og billig måde at gøre moren glad på

Anmeld

22. januar 2012

Malthesmoar

Me+Mh skriver:

Øj hvor synes jeg bare det ville være en helt genial ide med sådan en bamse, så kan det da ikke blive mere personligt... hvor lang tid skal man regne med levering?? aner jo ikke hvad lillemanden skal hedde, så får det først at vide når han er født, og skal nok ud og se ham ret hurtigt hvis alt går godt 

Ca en lille uges tid, er du evt på Trendsales!?Skriv evt et brev til mig herinde hvis det blir aktueltmvh

Anmeld

22. januar 2012

bagger26

Valle81 skriver:

Den er for lækker:0)

Nu må vi jo have endnu et barn så vi kan få den ha ha:0)

Hehe, ja der er ikke andet for, og man kan få den med blomster hvis det skulle blive en pige, det var i hvert fald mit bedste køb til ham...

Anmeld

22. januar 2012

karisima

Fenja09 skriver:

Synes der er kommet rigtig mange gode forslag til gaver og vil bare fortælle, at noget af det jeg blev mest glad for i "barsels-gave" var da mine veninder havde bagt kager (muffins) og brød. Det var simpelthen fantastisk at man kunne tage sig et stykke nybagt brød når man kom hjem fra hospitalet. For jeg havde ikke den vilde lyst til at lave mad - heller ikke fra fryseren

Så en god og billig måde at gøre moren glad på

Jeg blev uden sammenligning mest glad for de poser med kødsovs, frikadeller osv jeg fik :-) Så det har jeg altid selv brugt efterfølgende - og alle er blevet meget glade for det.

Anmeld

22. januar 2012

Fenja09

Jeg blev uden sammenligning mest glad for de poser med kødsovs, frikadeller osv jeg fik :-) Så det har jeg altid selv brugt efterfølgende - og alle er blevet meget glade for det.

Ja, det er uden tvivl super lækkert når folk kommer med mad i barselsgave - jeg blev i hvert fald rigtig glad for det og har også planer om selv at gøre det når den næste veninde skal føde

Anmeld

22. januar 2012

TaAsJu

Noget lege tøj til bette manden og et gave kort til massage til mor.. Eller som de andre skriver en god kurv med alt mulig godt og blandet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.