HJÆLP angående barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

BigHope13

Malthesmoar skriver:

Kig da gerne forbi min hj.side : www.personligebamser.dk

Øj hvor synes jeg bare det ville være en helt genial ide med sådan en bamse, så kan det da ikke blive mere personligt... hvor lang tid skal man regne med levering?? aner jo ikke hvad lillemanden skal hedde, så får det først at vide når han er født, og skal nok ud og se ham ret hurtigt hvis alt går godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

AndreasMor84

Babykalenderen så den nybagte mor kan holde styr på amning, ble osv Synes i hvert fald selv den var guld værd i starten

Anmeld

21. januar 2012

foto på lærred

Me+Mh skriver:

ja som overskriften lyder har jeg brug for hjæp til barselsgave.

det er sådan at vi er 4 tøser som har holdt sammen siden vi gik ud af folkeskolen og er nu i den her skønne situation at den ene har termin her den 5 februar og venter en bette dreng

vi 3 andre har så tænkt os at give vores elskede veninde en god barselsgave men kan simpelthen ikke komme på noget....

vi har den holdning at det skal være 2 gaver

1 til mor og 1 til babydrengen

hvad kan man give til en nybagt mor ?? hun er ikke typen som går særlig meget op i sig selv og udseende så synes ikke det skal være creamer og sådan...

til baby vil vi bare helst ikke give tøj da det er sådan en almindelig ting at give, og vi vil jo helst at det noget han kan have glæde af i lang tid, måske noget han kan have på sit værelse når han får det 

håber der nogle herinde som har nogle gode råd.

og tak fordi i læste med

Se evt. om min hj.side kunne være af interesse. F.eks et lærred med dato, navn eller gavekort til en collage af enten drengen til forældrene eller af familien til drengens værelser.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

21. januar 2012

Mussen2

Hvad med en super læker pusletaske? Hvs hun ikke har det. 

Anmeld

21. januar 2012

Ciss

ja som overskriften lyder har jeg brug for hjæp til barselsgave.

det er sådan at vi er 4 tøser som har holdt sammen siden vi gik ud af folkeskolen og er nu i den her skønne situation at den ene har termin her den 5 februar og venter en bette dreng

vi 3 andre har så tænkt os at give vores elskede veninde en god barselsgave men kan simpelthen ikke komme på noget....

vi har den holdning at det skal være 2 gaver

1 til mor og 1 til babydrengen

hvad kan man give til en nybagt mor ?? hun er ikke typen som går særlig meget op i sig selv og udseende så synes ikke det skal være creamer og sådan...

til baby vil vi bare helst ikke give tøj da det er sådan en almindelig ting at give, og vi vil jo helst at det noget han kan have glæde af i lang tid, måske noget han kan have på sit værelse når han får det 

håber der nogle herinde som har nogle gode råd.

og tak fordi i læste med

Forslag:

- En stor flot sangbog med børnesange og fine billeder. Det fik min ældste. Den har jeg sunget fra til hende fra hun var baby. Nu er hun 4 og bogen er stadig i brug.

- En småbarnslænestol. Det har vores børn haft utrolig stor glæde af fra de kunne kravle og sætte sig op selv. Stadig i daglig brug og de er 2 og 4 år nu. (Vores er en billig en fra jydsk, og vi er superglade for den.)

- Sæt med tallerken, kop og bestik.

- Lammeskind

Til moren:

- gavekort til massage eller ansigtsbehandling el lign. (Jeg er heller ikke typen til at bruge en masse skønhedsprodukter, men jeg fik sådan et gavekort, da den yngste var lille, og det var et fantastisk afbræk fra hverdagen som småbarnsmor!)

- Armbånd

- Lydbog. Det kan være glimrende, når man ammer f eks.

- Dejlig stort blødt sjal. Dejligt, når man går hjemme.

Anmeld

21. januar 2012

bagger26

http://www.babytorvet.dk/shop/led-uro-fly-2014p.html

Min søn havde den her over hans puslebord, og han ELSKEDE den, det var han favorit helt indtil han blev blefri.. Og den har et mega plus, man kan skifte ble om natten i den dunkelbelysning og så undgår man at vækket barnet helt..

Anmeld

21. januar 2012

TbCp

Vi lavede en kurv, da nogle af vores venner blev forældre..
Med lidt til babyen, lidt til moderen og lidt til faderen..
Kan ikke helt huske hvad der var i, men bla. en bamse, babykalenderen og cigarer

Det synes vi selv var en meget fin gave

Anmeld

21. januar 2012

Valle81

bagger26 skriver:

http://www.babytorvet.dk/shop/led-uro-fly-2014p.html

Min søn havde den her over hans puslebord, og han ELSKEDE den, det var han favorit helt indtil han blev blefri.. Og den har et mega plus, man kan skifte ble om natten i den dunkelbelysning og så undgår man at vækket barnet helt..

Den er for lækker:0)

Nu må vi jo have endnu et barn så vi kan få den ha ha:0)

Anmeld

21. januar 2012

Julymama

Et babybadekar, pakket ind i cellofan, fyldt med badeolie, alt-i-en sæbe, bade termometer, håndklæde, babysalve, engangsvaskeklude og diverse andre ting til bad/skiftning ..

Uundværligt!

Anmeld

21. januar 2012

Lunae

Jeg tænker følgende.

Til lillefyren ville jeg enten købe en ramme, hvorpå man kan få indgraveret en masse forskellige oplysninger på omkring fødslen.

Eller en personlig bog, hvor drengen er hovedperson.

Til mor ville jeg nok vælge et sødt smykke. Det vil hun kunne tænke tilbage på med dejlige minder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.