kravlende krutugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2008

Mikkelmusen

Filuca kravler på livet løs, og vi har købt en tæppe på 140x200 cm og lagt i stuen..
Men hun kravler også på trægulvet nu.. Men glider da af og til. Men det kan anbefales at købe tæppe eller de der skumplader :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Muffinmus

bettemouse skriver:

MariaE skriver:

Jep jep.. William kravler alle vegne..mulige og umulige.
Men har altså også trægulv så fatter ikke han kan stå fast på det.
Nå, men køb sådan noget flydende silikone og mal på halsen af et par voksen sokker man har klippet af sokker. Dem kan man så trække op over knæene og så kan de stå fast på gulvet. Meght smart synes jeg selv:)

noget du selv har prøvet??
det lyder da ikke helt tosset... hvor køber man sådan noget henne?
Krammer

Jep, købte det ved en farvehandel:-) Tror faktisk det hedder latex i stedet for:):)

Anmeld

5. marts 2008

bette

Jep, købte det ved en farvehandel:-) Tror faktisk det hedder latex i stedet for:):)

uhhh det tror jeg at jeg vil ind og kigge efter så..

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

Malte kravler absolut ingen steder! At all!! Han prøver sgu ikke engang. Hen kan finde på at rejse sig op på hænderne - altså strække armene ud, men det er kun ganske kortvarigt. Men han ruller jo heller ikke, faktisk er først lige nu så småt begyndt at lege med fødder når han ligger på ryggen! Så jeg regner ikke med at han kravler nogen steder der næste par måneder, men pyt, så render han da ikke rundt og laver ulykker så længe!? Marie - der er helt paf over MariaE's gniale råd! Det skal helt klart prøves når det bliver aktuelt!

Anmeld

5. marts 2008

sttina

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] det lyder da ikke helt tosset... hvor køber man sådan noget henne? Krammer[/citat] Super god ide.. Fandt lige et par links til det hvis man altså ikke skal begive sig ud i den virkelige verden :D http://www.kartehuset.dk/price_lists_show.aspx?id=5 http://www.gummifabrikken.dk/default.asp?Action=Details&Item=236 Jeg skal helt bestemt at bestilt sådan en bøtte og så på jagt i far's strømpeskuffe :P Mon ikke sådanne nogle "moderne" hvide tennis-sokker kan bruges (?)

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]sttina skriver:[/småt][/f] Jeg skal helt bestemt at bestilt sådan en bøtte og så på jagt i far's strømpeskuffe :P Mon ikke sådanne nogle "moderne" hvide tennis-sokker kan bruges (?)[/citat] He he.. ellers kan du hente dem her! Vi har rigeligt af de billige fra bilka. Men nu får de måske revival som kravlehjælp (?).. for de er eddermame ringe som strømper! Efter to omgange i tumleren er de helt deforme >( ! Marie - strømpebetvinger - not

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]sttina skriver:[/småt][/f] Jeg skal helt bestemt at bestilt sådan en bøtte og så på jagt i far's strømpeskuffe :P Mon ikke sådanne nogle "moderne" hvide tennis-sokker kan bruges (?)[/citat] He he.. ellers kan du hente dem her! Vi har rigeligt af de billige fra bilka. Men nu får de måske revival som kravlehjælp (?).. for de er eddermame ringe som strømper! Efter to omgange i tumleren er de helt deforme >( ! Marie - strømpebetvinger - not[/citat] måske skulle vi dele om sådan en bøtte plastik....man kan da umuligt bruge en hel bøtte for sig selv...oder was?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.