kravlende krutugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

bette

hvor mange bebser herinde kravler???
mikkel kan vist godt.. men det er jo en del sværere når det er glat trægulv vi har.. over det hele.. hm hva gør man.... (?)
han bliver jo ikke på legegulvet (pudslespils tingen)
what to do... (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

sttina

Sjovt jeg skulle lige til at lave et indlæg om hvad man gjorde med de der glatte gulve. Nogen der har nogen ideer? Sander sætter sig i kravlestilling nu men så glider benene ellers til nedad (lidt ala bambi på glat is :D , så tænke at hvis nu han havde noget skridsikkert på knæene ville det være en hjælp.. Så gode ideer tøser ;)

Sttina - som ikke havde noget svar men tilgengæld samme spørgsmål (C)

Anmeld

5. marts 2008

Lise

Simon kravler ikke endnu - men han prøver virkelig!!! Han er så småt begyndt at løfte mavsen (og der er meget der skal løftes på!) for at komme op på knæene...han øver og øver... han er netop begyndt at møffe baglæns så småt. Vi har et stort tæppe i stuen der ligger foran sofaen, der kan han ligge og øve sig. Og så har han netop fået sit eget værelse, og derinde er der væg-til-væg tæppe, så der lægger vi ham også en del så han kan lege på gulvet.

Så hvis jeg var jer ville jeg lægge et tæppe på gulvet som han kan lege på - altså et slags gulvtæppe (ikke en plaid ell. lign)

Lise

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

altså, vi bruger puslespillet som han kan lærer det på.
han kan ikke endnu. så ved ikke hvad vi gør når han engang lærer det. for her er det også bambi når han kommer på træ gulvet!!!

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

ja vi har glat lenolium...og der er kravleriet bestemt også svært...det bedste råd er...af med bukserne...så de bløde knæer kan få lidt fat...ellers har jeg ikke lige nogen ideer...

Tif forsøger også at få maven op, men den vil bare ikke løfte sig....men holder man en hånd bag hendes fødder ved hun sørme godt hvad vej hun skal...

så her er altså ingen kravleri p.t

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

nå ja man kan vel købe et billiget lille gulvtæppe i tæppelland eller noget

Anmeld

5. marts 2008

Mie A

Simon kravler - og vi har trægulv i hele huset. Har slet ikke tænkt på at det er sværere... Men kan da godt se logikken i det. Simon rejser sig også op af ting - der er det dog sværere for ham, hvis han har glatte sokker på...

Anmeld

5. marts 2008

Muffinmus

Jep jep.. William kravler alle vegne..mulige og umulige.
Men har altså også trægulv så fatter ikke han kan stå fast på det.
Nå, men køb sådan noget flydende silikone og mal på halsen af et par voksen sokker man har klippet af sokker. Dem kan man så trække op over knæene og så kan de stå fast på gulvet. Meght smart synes jeg selv:)

Anmeld

5. marts 2008

bette

MariaE skriver:

Nå, men køb sådan noget flydende silikone og mal på halsen af et par voksen sokker man har klippet af sokker. Dem kan man så trække op over knæene og så kan de stå fast på gulvet. Meght smart synes jeg selv:)

noget du selv har prøvet??
det lyder da ikke helt tosset... hvor køber man sådan noget henne?
Krammer

Anmeld

5. marts 2008

Tikki

MariaE skriver:

Hvor smart! Det skal jeg prøve 8D

Iza kravler ikke endnu, men er oppe på alle 4 og rokker lidt, hvor efter hun flader ud med benene ud til siden. Ellers ligger hun på maven i flyverstilling, med armene ud til siden og basker helt vildt med arme og ben. Det har hun så gjort i 3 måneder nu - ser vanvittigt ud. Hun vejer 10 kg, så det tager nok lidt længere tid, når man har lidt at skulle flytte rundt med :D OG har glatte gulve. Har et stykke gulvtæpperest, hun øver på ;)

Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.