Hvad for et køn tror i det bliver denne her gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

bøgelund

helt sikkert en dreng..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

JH12

Jeg gætter på en drenge mave, da den slet ikke ligner min - hvor der gemmer sig en lille pige

Anmeld

21. januar 2012

Ditte-3

en dreng

Anmeld

21. januar 2012

Krussedulle

kimfrit skriver:

Ja om små 6 dage skal jeg til køns scanning, og have af vide om det er en dreng eller pige, så hvad er jeres gæt?

Det første billed er fra den nye mave, det andet er fra dengang jeg ventede min datter

Jeg tror selv det bliver en pige igen, min mand tror det bliver en dreng(men det er vidst mest ønske tænkning )

Gæt løs og begrund gerne

Her kommer som lovet lige en update på vores scanning i dag ,,. Og det ER endnu en dreng som er på vej!! ... Vi fik endda fine billeder af ham .. (se evt min tråd "har været til scanning i dag " hvis du skulle have lyst )

Anmeld

21. januar 2012

kimfrit

Krussedulle skriver:

Her kommer som lovet lige en update på vores scanning i dag ,,. Og det ER endnu en dreng som er på vej!! ... Vi fik endda fine billeder af ham .. (se evt min tråd "har været til scanning i dag " hvis du skulle have lyst )

den vil jeg lige kigge på tak skal du have

Anmeld

23. januar 2012

AA10

kimfrit skriver:

ihhhh så spændende , går det godt med prinsessen?

Ja husk lige og opdater det går super hun bliver et år om en uge  vildt som tiden flyver hva med din prinsesse

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Dreng

Anmeld

23. januar 2012

kimfrit

årh jeg er så spændt det er bare ikke til at vide hvad det bliver

Kan næsten ikke vente til det bliver tosdag!

Anmeld

23. januar 2012

M (:

kimfrit skriver:

Ja om små 6 dage skal jeg til køns scanning, og have af vide om det er en dreng eller pige, så hvad er jeres gæt?

Det første billed er fra den nye mave, det andet er fra dengang jeg ventede min datter

Jeg tror selv det bliver en pige igen, min mand tror det bliver en dreng(men det er vidst mest ønske tænkning )

Gæt løs og begrund gerne

Jeg tror det bliver en pige (:

Anmeld

25. januar 2012

kimfrit

Så er det i morgen aften vi får bekræftet om det er en pige eller dreng, så stem stem stem, så vi lige kan få de sidste stemmer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.