Hvad for et køn tror i det bliver denne her gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dreng eller pige mave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.055 visninger
53 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

kimfrit

Ja om små 6 dage skal jeg til køns scanning, og have af vide om det er en dreng eller pige, så hvad er jeres gæt?

Det første billed er fra den nye mave, det andet er fra dengang jeg ventede min datter

Jeg tror selv det bliver en pige igen, min mand tror det bliver en dreng(men det er vidst mest ønske tænkning )

Gæt løs og begrund gerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

4kløver

Pige

Anmeld

20. januar 2012

twinboys

kimfrit skriver:

Ja om små 6 dage skal jeg til køns scanning, og have af vide om det er en dreng eller pige, så hvad er jeres gæt?

Det første billed er fra den nye mave, det andet er fra dengang jeg ventede min datter

Gæt løs og begrund gerne

en lille pige mere

Anmeld

20. januar 2012

B&J

jeg tror det er en pige

Anmeld

20. januar 2012

kimfrit

Åh jeg håber i har ret, vil rigtig gerne have en prinsesse mere, hvorfor tror i det bliver en pige mere?

Jeg synes faktisk mere maven er rund denne gang

Anmeld

20. januar 2012

AA10

Pige

Anmeld

20. januar 2012

kimfrit

AA10 skriver:

Pige

ihhhh så spændende , går det godt med prinsessen?

Anmeld

20. januar 2012

B&J

fordi du har også taget på i sidderne kan jeg se det gjorde jeg slet ikke da jeg ventede min dreng men måske gætter jeg forkert

Anmeld

20. januar 2012

kimfrit

B&J skriver:

fordi du har også taget på i sidderne kan jeg se det gjorde jeg slet ikke da jeg ventede min dreng men måske gætter jeg forkert

hihi okay, men mand håber i tager fejl siger han

Jeg håber i har ret

Anmeld

20. januar 2012

Krussedulle

kimfrit skriver:

Jeg tror selv det bliver en pige igen, min mand tror det bliver en dreng(men det er vidst mest ønske tænkning )

Gæt løs og begrund gerne

Jeg har stemt dreng ... Men kun fordi det ligner min mave og jeg (tror) vi skal have en dreng mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.