min datter blir nemt bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

foto på lærred

Kære Trådstarter, jeg tror ikke du skal være bekymret. Som du kan se af overstånede svar så er det helt normalt at en lille baby bliver forskrækket over uventede lyde eller lign. At din sp ikke er klar over dette undre mig meget Tænk på at sådan en lille baby er meget beskyttet og når der så pludselig kommer et højt nys, en hårdtørre, en støvsuger, et andet lille barn der græder højt eller lign, så bliver de jo forskrækkede. Det er vel ligesom hvis man som voksen står med ryggen til en bil som pludselig gasser vildt op. Godt nok begynder man så nok ikke at græde men et stort ryk i kroppen ville vi alle nok få.

Bare rolig. At din datter er bange nu betyder ikke, at hun bliver en lille forskæmt mus senere. Det er bare helt normalt at hun bliver lidt forskrækket, og at hun reagerer mere på dine forældres lyde end dine, er måske fordi hun har vennet sig til dine, da I jo er sammen hele tiden, så et nys fra dig stræmmer måske ikke helt så meget som "farlige" morfar

Tillykke med hende. Har én lille guldklump på samme alder som dig.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, collager på lærred, wallstickers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Maja_4000

Tror det er meget normalt at de små bliver bange .. Da Caroline var cirka 7 måneder , var der en dør der smækkede og hun stak i et vræl ! Hun kan stadig blive utryg ved sådan nogle pludselige , høje lyde .. Men vi andre bliver jo også forskrækkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.