min datter blir nemt bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.226 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

jeg er mor til min skønne datter på 6 mdr fra imorgen af ... Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig lidt! Min datter har det af og til med pludselig at blive bange.. fks hvis jeg hoster, laver ti ti bøøø blir hun pludselig forskrækket, men ikke sådan så hun græder men hun har det sjovt..... Men samtidig for hun sådan en tildens til at blive pludselig bange ! forleden da min far nyste, stak hun i med et vræl, og det ikke hvad jeg har oplevet har været så slemt at hun har grædt overfor mig når hun er blevet overrasket eller bange for små bevægelser eller lyde.. Det ikke hvergang hun blir bange, men nu har min sp lagt mærke til det, og mine forældre. Synes bestemt ikke det spor rart, for  .. de tænker garanteret alt muligt, nu og jeg aner ikke hvorfor hun spjætter af angst overfor små lyde og bevægelser bare 'pludseligt' sådan af og til!!!

nogen der kan forklare mig hvorfor evt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

serinasmor

Du skriver din sp har lagt mærke til det .. hvad sagde hun ??

serina blev i lang tid bange for alt muligt underligt .. blandt andet måtte min telefon under ingen omstændigheder ringe!!

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Du skriver din sp har lagt mærke til det .. hvad sagde hun ??

serina blev i lang tid bange for alt muligt underligt .. blandt andet måtte min telefon under ingen omstændigheder ringe!!

okey , underligt .. hva gjorde hun blev det

hmmmm .. hun har undret sig over det og meget bekymret

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

okey , underligt .. hva gjorde hun blev det

hmmmm .. hun har undret sig over det og meget bekymret

ikke rigtigt noget gjorde det .. det gik over ad sig selv efter noget tid ... tror bare hendes verden udvidede sig så hun blev mere opmærksom på alting omkring hende

hrmf ... sp kan da ikke bare udtrykke bekymring uden at du får en længere forklaring .. det skal du i hvert fald ikke finde dig i ! .. ville ringe til sp på mandag og få hende til at uddybe det

Anmeld

20. januar 2012

bette

kan huske at min søn også i samme alder som din begyndte at blive bange for titte bøh og sådan.. han synes det var sjovt men pludselig kunne han godt stikke i et skrig.. selvom man jo bare gjorde som man plejede.. :S 

og ja nys og sådan noget gav ham også spjæt..
synes da det lyder normalt. altså min søn er da en baryler.. men er ik synderligt bange for ting i dag (4½år)

Anmeld

20. januar 2012

Zeus

Jeg har næsten skrevet præcist det samme indlæg da Cajsa var 4 mdr.. Hun blev også forskrækket/bange over det mindste, bare nogen grinte, så begyndte hun at græde

I dag hvor hun er blevet 14 mdr, er der dog ingenting, og nu elsker hun at blive forskrækket, og griner højt af fryd

Anmeld

20. januar 2012

Zeus

Jeg kan huske en gang hvor hendes far gabte, og det fik hendes mundvige til at dreje ned af, mens hun lige så stille blev ked af det.. Fordi han gabte?? 

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg kan huske en gang hvor hendes far gabte, og det fik hendes mundvige til at dreje ned af, mens hun lige så stille blev ked af det.. Fordi han gabte?? 

det var da besønnerligt .. måske nogen faser de skal igennem, vd virkelig ikk

Anmeld

20. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

det var da besønnerligt .. måske nogen faser de skal igennem, vd virkelig ikk

Det kunne jeg næsten forestille mig, for der er slet ingenting i dag.. hun er virkelig en lille bandit

Anmeld

20. januar 2012

Mother-love

Tror ikke du skal være nervøs. Isabella er snart 8 mdr og hun bliver også nemt forskrækket. Hun græder dog sjælent over det nu. Men det var også meget sådan hvis man pludselig nøs eller hostede så skreg hun som om man havde slået hende eller sådan noget. Men det er blevet meget bedre med alderen.når vi lege titebøh så får hun et chok men hu skriger af grin hver gang. Og den anden dag blev hun forskrækket over jeg kom ud i køkkenet nok fordi hun ikke forventede jeg kom. Hun så dog mærkelig ud men sagde intet.

Så tror ikke du skal være nervøs. Jeg har lagt mærke til at hvis Isabella er i et tigerspring bliver hun nemmere forskrækket. Så det kan også godt ligge der måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.