Jer på nupo...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

ModerNatur

Mille83 skriver:

PÅ 2 en halv uge har jeg opnået 4,4 kg indtil videre, skal vejes igen mandag.

Syntes også det er SUPER nemt, drikker shake til morgenmad, spiser frugt, grønsager i løbet af dagen, nupo thai chicken suppe efter middag, den smager NAM NAM, og alm aftensmad.....

Istedet for Nupo snack barer med 99 kalorier i, kan du i Rema 1000 købe nogle hvor der er 6 stk i en pakke til 10,-  Meget meget billigere....

Sådan der!! - Det er skide flot!..

Jah den smager nemlig hammergodt!! Lige nu spiser jeg den der Thai-suppe hele tiden, for synes den smager SÅ godt  

Okay! Tak for tippet Jeg har dog ikk smagt de der snack nogen fra Nupo endnu.. Kun den der chokolade en med karamel smag.. MUMS!!

Men har hørt at de der shakes er ret nasty..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

B&J

Issa skriver:

Det vil jeg ihvertfald riiiigtig gerne..  

Lige et spørgsmål mere..

De dersens barer der, kan man ikke godt nok tage sådan en istedet for en af supperne/shakerne uden at det er "farligt"?

jooo det kan du

Anmeld

21. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mille83 skriver:

PÅ 2 en halv uge har jeg opnået 4,4 kg indtil videre, skal vejes igen mandag.

Syntes også det er SUPER nemt, drikker shake til morgenmad, spiser frugt, grønsager i løbet af dagen, nupo thai chicken suppe efter middag, den smager NAM NAM, og alm aftensmad.....

Istedet for Nupo snack barer med 99 kalorier i, kan du i Rema 1000 købe nogle hvor der er 6 stk i en pakke til 10,-  Meget meget billigere....

Hvor mange penge bruger du på Nupo om ugen? Bare af nysgerrighed

Anmeld

21. januar 2012

gonefishing

Issa skriver:

Hej Piger

Jeg er startet op på nupo-kuren, og det går egentlig meget godt Men nu tror jeg faktisk måske ikk at jeg gør det rigtigt??

Jeg spiser udelukkende Nupo, men almindeligt aftensmad.. må man det?? -og må man godt drikke andet end vand? altså mælk eller fx kaffe..?

køb det nye nutrilla (mener jeg det hedder) eller noget i den stil, smager MEGET bedre!.

Anmeld

22. januar 2012

Mille83

Issa skriver:

Sådan der!! - Det er skide flot!..

Jah den smager nemlig hammergodt!! Lige nu spiser jeg den der Thai-suppe hele tiden, for synes den smager SÅ godt  

Okay! Tak for tippet Jeg har dog ikk smagt de der snack nogen fra Nupo endnu.. Kun den der chokolade en med karamel smag.. MUMS!!

Men har hørt at de der shakes er ret nasty..?

Shaksene er AD, undtagen vanilie - Mango, den kan jeg godt få ned...... Dem der man kan købe der er lavet er okay, hvis det skal gå stærkt, er du med i vores tabergruppe på facebook? Der er nogle stykker der er på Nupo?? 

Anmeld

22. januar 2012

Mille83

sommerbarn<3 skriver:

Hvor mange penge bruger du på Nupo om ugen? Bare af nysgerrighed

Jeg aner det ik 

For jeg har købt det hele på tilbud og ved der er rigtig meget tilbage.........

Men en ting er sikkert, det er billigere end alm mad

Håber det er svar nok?? 

Anmeld

22. januar 2012

ModerNatur

Flodkilling skriver:

køb det nye nutrilla (mener jeg det hedder) eller noget i den stil, smager MEGET bedre!.

Jamen nu synes jeg jo det smager rigtig godt, så det kan jeg ikke lige se hvorfor jeg skulle  - men tak for tippet!

Anmeld

22. januar 2012

ModerNatur

Mille83 skriver:

Shaksene er AD, undtagen vanilie - Mango, den kan jeg godt få ned...... Dem der man kan købe der er lavet er okay, hvis det skal gå stærkt, er du med i vores tabergruppe på facebook? Der er nogle stykker der er på Nupo?? 

Okay.. Det er nu meget rart at høre om nogen der har lidt erfaring med det

- nej det er jeg ikke, men jeg ku da godt tænke mig at være det?

Anmeld

22. januar 2012

Mille83

Issa skriver:

Okay.. Det er nu meget rart at høre om nogen der har lidt erfaring med det

- nej det er jeg ikke, men jeg ku da godt tænke mig at være det?

Send mig en PB med dit navn på facebook så skal jeg se om jeg kan melde dig ind, ellers ved jeg hvem der kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.