Jer på nupo...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.088 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

ModerNatur

Hej Piger

Jeg er startet op på nupo-kuren, og det går egentlig meget godt Men nu tror jeg faktisk måske ikk at jeg gør det rigtigt??

Jeg spiser udelukkende Nupo, men almindeligt aftensmad.. må man det?? -og må man godt drikke andet end vand? altså mælk eller fx kaffe..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

B&J

det må man gerne, men husk på et tidspukt skal du jo tilbage til alm mad igen

men alle de grøntsager du kan spise må du også gerne husk frugt er der frugt sukker i også...

og the kaffe osv må du gerne

håber du når dit vægt tab

Anmeld

21. januar 2012

ModerNatur

B&J skriver:

det må man gerne, men husk på et tidspukt skal du jo tilbage til alm mad igen

men alle de grøntsager du kan spise må du også gerne husk frugt er der frugt sukker i også...

og the kaffe osv må du gerne

håber du når dit vægt tab

iiih tusind tak for dit svar

Jeg fik ihvertfald svar på mit spørgsmål 

Jah det er lige præcis også derfor jeg tænker at det der med ren Nupo vidst ikke er så godt.. Lidt almindelig mad skal der altså til i min verden.. Og så er det altså heller ikke specielt hyggeligt at sidde og æde shake's når familien spiser kartofler og frikadeller.. som man oven i købet selv har lavet

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Issa skriver:

iiih tusind tak for dit svar

Jeg fik ihvertfald svar på mit spørgsmål 

Jah det er lige præcis også derfor jeg tænker at det der med ren Nupo vidst ikke er så godt.. Lidt almindelig mad skal der altså til i min verden.. Og så er det altså heller ikke specielt hyggeligt at sidde og æde shake's når familien spiser kartofler og frikadeller.. som man oven i købet selv har lavet

Nej det er møg hammer svært... du kan jo altid spise alm morgen mad.. sundt

og formiddagsmad drikke en nupo

også middagsmad spise alm sundt

eftermiddag nupo

aftensmad alm aftens mad

og sen aften nupo igen...

så får du en masse protiener og du får nemmer ved at vende tilbage til alm mad og bare du spiser lidt og sundt så går det hele... feks..

2-3kartofler

sovs ikke lave på fedt..

kød et stykke resten grønt..

Anmeld

21. januar 2012

ModerNatur

B&J skriver:

Nej det er møg hammer svært... du kan jo altid spise alm morgen mad.. sundt

og formiddagsmad drikke en nupo

også middagsmad spise alm sundt

eftermiddag nupo

aftensmad alm aftens mad

og sen aften nupo igen...

så får du en masse protiener og du får nemmer ved at vende tilbage til alm mad og bare du spiser lidt og sundt så går det hele... feks..

2-3kartofler

sovs ikke lave på fedt..

kød et stykke resten grønt..

Ja.. Ved skam også udemærket godt hvordan man lever sundt..  

Har bare taget helt vildt på fordi jeg har døjet med stofskifte, og nu hvor det langt om længe er i orden skal da bare af igen.. og så må det MEGET gerne gå lidt stærkt, da vores bryllup nærmer sig, og jeg VIL bare ha smidt min. 10 kg inden.. og kjolen skal jo lige passe også, så den kan jo ikke blive bestilt før jeg har tabt mig 

- så nu er det vidst nok nu

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Issa skriver:

Ja.. Ved skam også udemærket godt hvordan man lever sundt..  

Har bare taget helt vildt på fordi jeg har døjet med stofskifte, og nu hvor det langt om længe er i orden skal da bare af igen.. og så må det MEGET gerne gå lidt stærkt, da vores bryllup nærmer sig, og jeg VIL bare ha smidt min. 10 kg inden.. og kjolen skal jo lige passe også, så den kan jo ikke blive bestilt før jeg har tabt mig 

- så nu er det vidst nok nu

jaa det kan jeg godt forstå man skal jo se hammer godt ud den ene gang

Anmeld

21. januar 2012

ModerNatur

B&J skriver:

jaa det kan jeg godt forstå man skal jo se hammer godt ud den ene gang

Det vil jeg ihvertfald riiiigtig gerne..  

Lige et spørgsmål mere..

De dersens barer der, kan man ikke godt nok tage sådan en istedet for en af supperne/shakerne uden at det er "farligt"?

Anmeld

21. januar 2012

Mille83

Issa skriver:

Det vil jeg ihvertfald riiiigtig gerne..  

Lige et spørgsmål mere..

De dersens barer der, kan man ikke godt nok tage sådan en istedet for en af supperne/shakerne uden at det er "farligt"?

Sagtens jeg er også på Nupo og spiser alm aftensmad. 

Jeg kan godt finde på at tage en Nupo bar til middagsmad, eller de der drikke som er meal replacement...... Intet problem 

Anmeld

21. januar 2012

ModerNatur

Mille83 skriver:

Sagtens jeg er også på Nupo og spiser alm aftensmad. 

Jeg kan godt finde på at tage en Nupo bar til middagsmad, eller de der drikke som er meal replacement...... Intet problem 

Fedt manner!!!  iiih det her bliver bedre og bedre... Er spændt på at se om det her virker, for synes SLET ikke det er svært.. synes faktisk det smager MEGA godt.. thø hø..

Må man spørge hvad du har opnået af vægttab på NUPO?

Anmeld

21. januar 2012

Mille83

Issa skriver:

Fedt manner!!!  iiih det her bliver bedre og bedre... Er spændt på at se om det her virker, for synes SLET ikke det er svært.. synes faktisk det smager MEGA godt.. thø hø..

Må man spørge hvad du har opnået af vægttab på NUPO?

PÅ 2 en halv uge har jeg opnået 4,4 kg indtil videre, skal vejes igen mandag.

Syntes også det er SUPER nemt, drikker shake til morgenmad, spiser frugt, grønsager i løbet af dagen, nupo thai chicken suppe efter middag, den smager NAM NAM, og alm aftensmad.....

Istedet for Nupo snack barer med 99 kalorier i, kan du i Rema 1000 købe nogle hvor der er 6 stk i en pakke til 10,-  Meget meget billigere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.