Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gøre en god gerning hver eneste dag?Jeg mener...bare det at dele et smil ud til en værdig trængende, eller holde døren for en anden, eller rejse jer op for et ældre menneske i bussen?Jeg forsøger stadig (nu en kamp jeg har praktiseret med mig selv) at overholde hvad jeg engang lovede mig selv...at gøre et andet menneske bare lidt gladere hver dag.jeg tror det var engang jeg så oprah i fjerneren at jeg fik den ide...og man bliver sgu en lille smule mere glad for hver gang man husker det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linemus skriver:Det var en dejlig tanke. Jeg tænker ikke over det, men vil prøve... selvom det er lidt småt med folk i dagtimerne her i byen.Jeg troede, du ville skrive: Husker I at knibe
Det var en dejlig tanke. Jeg tænker ikke over det, men vil prøve... selvom det er lidt småt med folk i dagtimerne her i byen. Jeg troede, du ville skrive: Husker I at knibe
Ny mor skriver:Rigtig, rigtig god idé, Loggi! Jeg vil være obs på det daglig.Birgitte (der lige i dette nu har tilmeldt sig til den landsdækkende affaldsdag d. 19.04, så ungerne kan lærer respekt for dyr og naturen)
Anja skriver:Hvor melder man sig til sådan noget henne ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128