til jer der har opleer implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.439 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

natasha2300

Hej piger.

Jeg ønsker at høre om der er nogen der har haft blødning når ægget har sat sig fast i livmoderen den såkaldte implantationsblødning...

Hvor lang tid efter ægløsning oplevede I det?

Hvor meget blod kom der og var det friskt?

Hvor længe varede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

frk-stoltze

Jeg blødte da jeg havde ægløsning, så det nok ikk helt det samme, men er da gravid nu

Anmeld

20. januar 2012

lillemusen10

Hej

Min implantationsblødning var nærmere en smule lyserødt udflåd - det varede et par dage og det var meget lidt. Det kom ca. 3-4 dage efter ægløsning mener jeg...

Jeg fik med det samme mistanke om graviditet, da jeg aldrig pletbløder mellem menstruationer.  

Anmeld

20. januar 2012

Rockertand

natasha2300 skriver:

Hej piger.

Jeg ønsker at høre om der er nogen der har haft blødning når ægget har sat sig fast i livmoderen den såkaldte implantationsblødning...

Hvor længe varede det?

Det er en anelse blodtilblandet udflåd (altid ikke blødning som sådan), og det ses som regel kun ved et enkelt toiletbesøg.

Anmeld

20. januar 2012

natasha2300

okay tak for jeres svar... altså jeg havde ægløsning d. 13/14 og nu har jeg vidst fået menses. Det er meget kort efter, vidste ikke at menses kom så få dag efter, det har jeg ikke oplevet før, men jeg bløder rimelig meget og er oppustet som ved normal menses.

Jeg mener bare at have hørt at man kan have en menseslignende blødning ved implentation, men jeg må tage fejl...

Anmeld

20. januar 2012

natasha2300

lillemusen10 skriver:

Hej

Min implantationsblødning var nærmere en smule lyserødt udflåd - det varede et par dage og det var meget lidt. Det kom ca. 3-4 dage efter ægløsning mener jeg...

Jeg fik med det samme mistanke om graviditet, da jeg aldrig pletbløder mellem menstruationer.  

okay tak for jeres svar... altså jeg havde ægløsning d. 13/14 og nu har jeg vidst fået menses. Det er meget kort efter, vidste ikke at menses kom så få dag efter, det har jeg ikke oplevet før, men jeg bløder rimelig meget og er oppustet som ved normal menses.

Jeg mener bare at have hørt at man kan have en menseslignende blødning ved implentation, men jeg må tage fejl...

Anmeld

20. januar 2012

Clisolka

natasha2300 skriver:

Hej piger.

Hvor længe varede det?

Jeg havde en mindre pletblødning da ægget satte sig fast et par dage efter ægløsningen, men det var ikke ret meget.

Jeg kan ikke huske hvor lang tid det varede, men det var ikke ret længe - måske et par timer til en dag 

Anmeld

20. januar 2012

Ciss

natasha2300 skriver:

Hej piger.

Hvor længe varede det?

Jeg husker ikke lige hvor mange dage efter det var.

Men ja, blodet var friskt. Det var ikke særlig meget. Nok til at jeg lagde mærke til det. Ikke en hel dag i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.