LotteN skriver:
Jeg kender ikke noget til det selskab du snakker om.
Men vil da rigtig gerne vide hvordan sonofon har snydt dig - kæresten ahr sonofon herhjemme, så skal da lige vide hvad vi skal være obs! på.
jeg selv har telmore og er fuldt ud tilfreds med dem!
Callme, er det gamle debitel...
Netværket har været utrolig dårligt de 3 måneder her, og så i januar måned, havde de kommet til og skrive min regning på 4000,- istedet for 400,- så jeg afviste den i banken, og fik et girokort sendt på det rigtige beløb... Men i februar, sker det samme, regningen er bare på 7000,- ringer til dem og beder dem sende mig et girokort og jeg afviser den i banken igen.. Jeg får så af vide, at de ikke kan sende et girokort før om fredagen (jeg ringede om mandagen) fordi før kan de ikke slette det beløb på 7000,-
Jeg ringer til dem om fredagen og beder om et girokort, som hun så vil sende, mandag er der ikke kommet noget og jeg ringer i alt op 7 gange i februar måned, for at rykke for det girokort...
Så på min pbs oversigt for Marts, ser jeg så at de har sat februar regningen på, på de 7000 plus det jeg normalt skal betale på 400,-... Ringer til dem og siger, at jeg ikke skal betale 7400,- men 800,- for februar og marts... det giver hun mig ret i, og sletter det med det samme, det kunne hun sjovt nok der men ikke forrige måned

Så i Tirsdags, om morgenen, skal jeg ringe til en kollega, og så har de spærret mit nummer, pga manglende betaling for februar måned, uden varsel eller noget som helst...
ringer dem op, og BROKKER mig, og siger jeg ikke gider deres pis mere, har ikke haft andet end problemer i 2009 med dem.. Hun vil ikke åbne min tlf før jeg har betalt 7400,- som jeg skylder... Så siger jeg at det kun er 800,- 400 for hver måned. Nej siger hun, jeg havde købt en tlf i januar måned til 3000,- og det andet var rykkere... For det første købte jeg en tlf i December, og den kostede altså kun 1,- med forlængelse af abb...
Fik kontakt til deres chef, som undskyldte mange gange og bla bla...
Betalte 800,- igår og faxede kvit. men de vil først åbne den den 1/4...
Det kan jeg sgu ikke bruge til noget...
Er bare arrig på dem...
Sorry det blev lidt langt