Callme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Becks

Er der nogen der har gode erfaringer med dem?
Jeg har sonofon, og har haft dem i 11 år, men efter gentagene problemer med dem i de 3 måneder vi har haft i 2009, vil jeg nu skifte... De har sgu taget røven på mig i 3 måneder nu!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

MetteT

Nope... havde dem da de hed debitel og var bestemt ikke tilfreds..
Men har telia nu og har egentlig haft det i mange år nu og der har aldrig været noget... dem kan jeg ikk klage over...

Knus Mette

Anmeld

11. marts 2009

Becks

MetteT skriver:

Nope... havde dem da de hed debitel og var bestemt ikke tilfreds..
Men har telia nu og har egentlig haft det i mange år nu og der har aldrig været noget... dem kan jeg ikk klage over...

Knus Mette

Oki, tak for svar
har haft Telia, dem var jeg også glade for, men dækningen er ikke god her hvor jeg bor, desværre

Anmeld

11. marts 2009

Loggidut

Vi har haft dem, det gamle Debitel, OMG...vi har kun haft problemer, aldrig har det været så dyrt at ringe...så jeg kimede dem ned, og brokkede mig sindsygt, for nogle af posterne var ikke udspecificeret...og de kunne heller ikke give en ordentlig forklaring på dem, så til sidst opgav vi.

Vi har aldrig brugt så mange penge som da vi var hos dem!
Godt råd er at holde dig fra dem.

Lige nu har vi startet op med BiBob, og de har indtil videre ikke givet os problemer

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har Callme, og jeg synes de er ok, men der har for nylig været lidt problemer i Århusområdet med sms'er der ikke kom frem eller kunne sendes/modtages. Desuden synes jeg de er dyre i forhold til de billige "tank på internettet"-abbonnementer.

Men en af de positive ting ved dem er at de har en chat-kundeservice som fungerer rigtig godt - og så slipper man for at sidde i kø på telefonen 45 minutter hver gang man har spørgsmål...
Er der nogen der har erfaringer med det nye Lebara? Synes de ser rigtigt billige ud!!

Anmeld

11. marts 2009

Becks

Loggidut skriver:

Vi har haft dem, det gamle Debitel, OMG...vi har kun haft problemer, aldrig har det været så dyrt at ringe...så jeg kimede dem ned, og brokkede mig sindsygt, for nogle af posterne var ikke udspecificeret...og de kunne heller ikke give en ordentlig forklaring på dem, så til sidst opgav vi.

Lige nu har vi startet op med BiBob, og de har indtil videre ikke givet os problemer

Tak for svar...
Hm, det har jeg hørt mange andre nævne også... Æv også, for de har lige den tlf jeg vil have billigt, og så sonofon, men dem vil jeg jo ikke have mere...

Jeg må lede videre

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

Hvade det sidste år da det stadig hed debitel og hvade kun problemer... især da vi var på skiferie og jeg kom til skade lige pludselig kunne vi ikke ringe ud på min mobil... de hvade så sat forbrugsspære på hvilket vi aldrig har bedt om og det frem gik heller ikke af regningen at vi betalte 50kr til det...

Vi kæmpede med dem for at få den til at spære den op igen... og da vi kom hjem ringede jeg til direktøren som var så næsvis og holde hånden over sine ansatte... indtil jeg bad om at se det papir jeg skulle have skrevet under på om jo ikke fandes...

Sagde mit abon op med det sammen...

Kan ikke anbefale dem....

Anmeld

12. marts 2009

LineD

Jeg har haft dem i over et år nu, jeg så en billig mobil jeg rigtig gerne ville have.
Så jeg bestilte den med det billigste abonnement de havde.
pakkede aldrig simkortet ud, men bestilte et nyt på telmore (da de kan bruges på callme's låste telefoner) og har så haft telmore lige siden på min callme telefon hehe. Og efter 6 mdr opsagde jeg callme abonnementet (som vist var på 140 kr om måneden) og så havde jeg fået en billig telefon og god service ved telmore

Men har derimod callme's mobile bredbånd, og har haft det længe, super glad for det og god kundesevice!

Anmeld

12. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg havde dengang det hed debitel. Og det var lige til at lukke op og ..... i, rent ud sagt. Og min svigermor har callme nu, og er SÅ utilfreds og får regninger på trods af at hun har opsagt og betalt for de måneder hun skulle.

Anmeld

12. marts 2009

wamse

Loggidut skriver:

fuldstændig samme oplevelse her
Købte en mobil til min søn med abb. hos dem, og var fuldstændig umuligt at holde en regning nede, med mindre han slet ikke rørte telefonen, kan absolut ikke anbefale dette selskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.