Niv og jag i underlivet + ømme bryster efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Vi er igang med projekt PB, og havde den 13/14 jan en positiv ægløsnings test.

4 dage efter min ÆL fik jeg vildt ømme bryster Og det er ikke gået væk endnu +  jeg er øm ved lænden/ underlivet.

Nogle der har oplevet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

LotusCPH

Ja det havde jeg også i starten - det er kroppen der er ved at finde ud af hva der sker og ligesom lade lidt op.

Der er forskel på hvor meget det niver og jager, men jeg mærkede det ret mærkant og troede det var noget galt. Men det var graviditeten der sku sætte sig og kroppen der sku gi sig.

Kroppen vil gi sig i tid endnu Jeg selv var overrasket over hvor "ondt" det faktisk kunen gøre, havde ikke lige hørt fra omgangskredsen omkr. det. 

Men tillykke med det :0) Hvor skønt for jer 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Ja det havde jeg også i starten - det er kroppen der er ved at finde ud af hva der sker og ligesom lade lidt op.

Der er forskel på hvor meget det niver og jager, men jeg mærkede det ret mærkant og troede det var noget galt. Men det var graviditeten der sku sætte sig og kroppen der sku gi sig.

Kroppen vil gi sig i tid endnu Jeg selv var overrasket over hvor "ondt" det faktisk kunen gøre, havde ikke lige hørt fra omgangskredsen omkr. det. 

Men tillykke med det :0) Hvor skønt for jer 

Jeg håber godt nok den er der

Har stadig ømme bryster. og en mærkelig fornemmeslse i maven

Anmeld

24. januar 2012

LotusCPH

Altså i starten var jeg også bange - men det er om at tage den med o og tage det som det kommer Men self. håber jeg da baby er der Er da super dejligt for jer Igen tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.