Når man er barnsyg.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

- Ikke får passet mit barn..Som i..Aldrig af fri vilje.. 

- Har en konstant frygt for hvad der sker hvis jeg liiige kigger væk 

- Ikke kan finde ro medmindre mit barn er i samme bygning som mig 

- Ikke vil lade ham lege uden opsyn (at jeg er i samme lokale) 

- Ikke vil tage på en "friaften" medmindre mit barn er med og så er det jo ikke en friaften-siger min kæreste,men uden mit barn føler jeg mig ikke fri? 

- Selv mens han er i skole ( Ja han er gammel efterhånden) så sidder jeg med flossede nerver indtil han er hjemme igen 

- Ikke er i stand til at nyde en kæresteaften,friaften,shoppetur,en indkøbstur på egen hånd ect 

- Ikke kan trække vejret reglmæssigt medmindre han er lige ved siden af mig 

- Selv om natten ikke kan falde i søvn medmindre jeg har hørt ham trække vejret 

- Vågner midt om natten med en frygt for at han er død 

- Alt det han oplever/lære i skolen-det er noget jeg går glip af for jeg kan desværre ikke være en flue på væggen altid 

- Jeg blev dybt ulykkelig ( læs DYBT ulykkelig) da han tabte sin tand og jeg IKKE var der til at overvære øjeblikket 

-At jeg panikker ved tanken om at skulle føde på et hospital og grundet svangerskabsdiabeties skal være indagt 1-2 dage hvilket betyder at jeg IKKE er hos mit barn 

Er der nogen der kender lidt til hvordan jeg har det 

Hvis ja, hvad vil du så anbefale mig at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Op 

Anmeld

19. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

- Ikke får passet mit barn..Som i..Aldrig af fri vilje.. 

- Har en konstant frygt for hvad der sker hvis jeg liiige kigger væk 

- Ikke kan finde ro medmindre mit barn er i samme bygning som mig 

- Ikke vil lade ham lege uden opsyn (at jeg er i samme lokale) 

- Ikke vil tage på en "friaften" medmindre mit barn er med og så er det jo ikke en friaften-siger min kæreste,men uden mit barn føler jeg mig ikke fri? 

- Selv mens han er i skole ( Ja han er gammel efterhånden) så sidder jeg med flossede nerver indtil han er hjemme igen 

- Ikke er i stand til at nyde en kæresteaften,friaften,shoppetur,en indkøbstur på egen hånd ect 

- Ikke kan trække vejret reglmæssigt medmindre han er lige ved siden af mig 

- Selv om natten ikke kan falde i søvn medmindre jeg har hørt ham trække vejret 

- Vågner midt om natten med en frygt for at han er død 

- Alt det han oplever/lære i skolen-det er noget jeg går glip af for jeg kan desværre ikke være en flue på væggen altid 

- Jeg blev dybt ulykkelig ( læs DYBT ulykkelig) da han tabte sin tand og jeg IKKE var der til at overvære øjeblikket 

-At jeg panikker ved tanken om at skulle føde på et hospital og grundet svangerskabsdiabeties skal være indagt 1-2 dage hvilket betyder at jeg IKKE er hos mit barn 

Er der nogen der kender lidt til hvordan jeg har det 

Hvis ja, hvad vil du så anbefale mig at gøre?

Det lyder som om du har brug for hjælp til at tackle alle disse følelser, for det ikke normalt at være så angst... 

Har du snakket med din læge? Du kunne måske have gavn af at snakke med en psykolog? Især når du venter en lille ny :-) 

Anmeld

20. januar 2012

Talbutikken

Først et Fordi du har indset at den er gal!

Du skal søge hjælp... For det påvirker dine børne mere end du regner med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.