pude til badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

ann-kristina

Hej alle I kloge quinder
Jeg håber, der er nogen af jer der kan hjælpe. Om 9 dage tager vi til stor fødselsdagsfest hos mine forældre. Det meste af familien har fødselsdag i løbet af 2 uger, så de slår det sammen. Og nu er det så at det lige er gået op for mig at jeg overhovedet ikke har nogen fridage inden da, så hvordan pokker for jeg købt fødselsdagsgaver til dem???
Jeg skal have til min søster der bliver 17 og er en rigtig teenager. Hun elsker at ligge i timevis i badekarret og jeg har set på en eller anden hjemmeside at man kan få en lille hovedpude med sugekop til badekarret. Det ville lige være noget for hende. Men jeg kan bare ikke finde det. Er der nogen der ved hvor man finder det?
Og så mangler jeg jo også lige til min bror der fylder 21, og går op i biler, motercykler, computere og sært værktøj.
Og så også lige til min mor der fylder 55, er lidt for rund, godt kan lide at læse bøger og som er ret svær at købe tøj til.
Så hvis I kender nogle gode hjemmesider hvor man kan bestille gode ting med hurtig levering så ville det gøre mit liv noget nemmere.

Og nej jeg tør ikke overlade det til manden at købe gaverne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.