Saltet smør..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2008

Loggidut

Jeanette skriver:

Loggidut skriver:

altså...hvad fanden er det for vabler i fabler om...ha ha....det har jeg da lige godt aldrig før hørt...ha ha...er der hold i det...eller er det en fugl?

Ja da Loggi - hvis du har spist saltet smør, så se lige på dine fødder...har du måske ikke grønne vabler???

ha ha - grunden til den vablesnak er vist mig, der skrev det i starten :)) Det er fordi jeg jo hele tiden hører at man ikke må dit eller dat, så sker der det og det...(du ved...det er mig med oldemoderen, der mente jeg havde givet Iza en hjerneskade, fordi jeg hoppede med hende :-o), så jeg er begyndt at svare igen med langt ude svar, som at man får grønne vabler som 14-åriget, når man får saltet smør som baby :D .... det virker faktisk meget godt med den slags humor - ha ha

/Jeanette, der har sovet til kl. 8.00 i dag sammen med babyen - dejligt

åhhhh ja....den oldemor...den oldemor....har du forresten fået hende til at klappe gælderne...?

lol...well...min søn på snart 16 har da noget som kunne minde om grønne vabler på fødderne...
men det handler vist mere om manglende vask....hæ hæ...de kære teenagere...ja syg humor er tit løsningen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Tikki

Loggidut skriver:

Jeanette skriver:

Loggidut skriver:

altså...hvad fanden er det for vabler i fabler om...ha ha....det har jeg da lige godt aldrig før hørt...ha ha...er der hold i det...eller er det en fugl?

Ja da Loggi - hvis du har spist saltet smør, så se lige på dine fødder...har du måske ikke grønne vabler???

ha ha - grunden til den vablesnak er vist mig, der skrev det i starten :)) Det er fordi jeg jo hele tiden hører at man ikke må dit eller dat, så sker der det og det...(du ved...det er mig med oldemoderen, der mente jeg havde givet Iza en hjerneskade, fordi jeg hoppede med hende :-o), så jeg er begyndt at svare igen med langt ude svar, som at man får grønne vabler som 14-åriget, når man får saltet smør som baby :D .... det virker faktisk meget godt med den slags humor - ha ha

/Jeanette, der har sovet til kl. 8.00 i dag sammen med babyen - dejligt

åhhhh ja....den oldemor...den oldemor....har du forresten fået hende til at klappe gælderne...?

lol...well...min søn på snart 16 har da noget som kunne minde om grønne vabler på fødderne...
men det handler vist mere om manglende vask....hæ hæ...de kære teenagere...ja syg humor er tit løsningen!

Ha ha - du har helt sikkert givet ham saltet smør på sutten - Loggi altså! Oldemor siger intet mere - har ikke talt med hende siden min mand gav hende en ordentlig omgang. Ha ha han er en stille og fredsommelig fyr - har aldrig i de 7 år, vi har kendt hinanden, set ham sur sådan for alvor, som han var der...puha blev helt bange for ham :D Men nu skal vi sgu til bryllup ved dem..hvad mener du, kirkebryllup i en alder af 85....kan ikke synes andet end det da er frisk gjort, men mine ynglings bliver de aldrig.

Anmeld

6. marts 2008

Loggidut

citat]

Men nu skal vi sgu til bryllup ved dem..hvad mener du, kirkebryllup i en alder af 85....kan ikke synes andet end det da er frisk gjort, men mine ynglings bliver de aldrig.

ja det fandme sejt....så kan man være negativ alt det man vil....men sejt er det sgu....

og forresten var det godt at manden kunne tage ved og skælde ud...fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.