Åndssvage gymnastikopvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

linemus

Fik at vide i går, da jeg hentede Sebastian til gymnastik, at der er gymnastikopvisning - ja, hvad tror I - LØRDAG D.21. MARTS. Hvor fucking ubelejliget kan det lige være?? Det starter selvfølgelig først kl.13.30. Aj altså. Jeg ved jo bare, hvor meget det betyder for ham, at vi er der allesammen og især moar, og hvor meget han strålede sidste år, da han stod oppe på toppen af hynderne og vinkede og råbte: Hej moaaar!!

Hvad gør jeg?? Lader jeg min søn i stikken og kører afsted til fest til middag? Eller tigger Loggi med våde hundeøjne om at vente med at køre til opvisning er slut? Eller bliver hjemme (nej, vel)?

Det er bare så typisk. Hvor blev jeg bare ked af det og rigtig træt af det hele, da jeg fik datoen at vide. Og så en dødsyg gymnastikopvisning, hvor det eneste højdepunkt er de 5-10 min. ungen er på.

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Fik at vide i går, da jeg hentede Sebastian til gymnastik, at der er gymnastikopvisning - ja, hvad tror I - LØRDAG D.21. MARTS. Hvor fucking ubelejliget kan det lige være?? Det starter selvfølgelig først kl.13.30. Aj altså. Jeg ved jo bare, hvor meget det betyder for ham, at vi er der allesammen og især moar, og hvor meget han strålede sidste år, da han stod oppe på toppen af hynderne og vinkede og råbte: Hej moaaar!!

Hvad gør jeg?? Lader jeg min søn i stikken og kører afsted til fest til middag? Eller tigger Loggi med våde hundeøjne om at vente med at køre til opvisning er slut? Eller bliver hjemme (nej, vel)?

Det er bare så typisk. Hvor blev jeg bare ked af det og rigtig træt af det hele, da jeg fik datoen at vide. Og så en dødsyg gymnastikopvisning, hvor det eneste højdepunkt er de 5-10 min. ungen er på.

Line

ååhh fuck den er svær!!
hvor længe tager sådan en opvisning??
du kommer sgu her uanset hvad linepigen!!! om det så blir lidt senere

Anmeld

11. marts 2009

Loggidut

hvad tid linemus....nu skal vi ligge hovederne i blød, for til fest skal vi fandme!
så en sluttid ville bare være så dejligt.
Ungerne er jo altså også ret vigtige!

Sagde hende som lige har skubbet en fødselsdag, for at få plads til Kalaha-turen!

Anmeld

11. marts 2009

linemus

Ja, selvfølgelig skal jeg med, så spørgsmålet er jo, om jeg skal disse ungen eller trække afgangstiden.

Loggi - jeg prøver lige at forhøre mig imorgen om, hvor lang tid, det plejer at tage. Opvisningen starter kl.13.30. Jeg ved ikke, hvor lang tid det tager, men han må være en af de første grupper, når han er så lille.

Havde det dog også været alt andet end lige ham, det drejede sig om, så var det meget nemmere

Anmeld

12. marts 2009

Loggidut

har du så fundet ud af noget?

Anmeld

12. marts 2009

linemus

Nøh... ikke rigtigt. Har ikke mødt de rigtige folk i dag. Men tror det bliver noget med, at vi (min mand og jeg) går, når sønnen har performet, og så bliver jeg kørt direkte til Nr.Sundby. Så tager bedstemor Sebastian med hjem, hvor svigerinden venter med pigerne. Hvis det starter 13.30, så må han være på inden for den første time, og så kan jeg være hos dig senest kl.15. Er det for træls? (hundeøjne...).

Anmeld

12. marts 2009

Loggidut

linemus skriver:

Nøh... ikke rigtigt. Har ikke mødt de rigtige folk i dag. Men tror det bliver noget med, at vi (min mand og jeg) går, når sønnen har performet, og så bliver jeg kørt direkte til Nr.Sundby. Så tager bedstemor Sebastian med hjem, hvor svigerinden venter med pigerne. Hvis det starter 13.30, så må han være på inden for den første time, og så kan jeg være hos dig senest kl.15. Er det for træls? (hundeøjne...).

niks, slet ikke...det vi ikke når af festen, det indhenter vi!

jeg venter gerne på dig!
jeg skal lige have tjekket, men kasper skal jo til norge, og jeg mener det er lørdag han kommer hjem, så kan det jo være jeg kunne nå at få ham hentet den dag!

så niks, jeg venter gerne på dig

Anmeld

13. marts 2009

linemus

Tak, Loggi Kan vi ikke lige snakkes ved, når vi nærmer os?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.