jer med astmabørn- singular, astma medicin i pilleform??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

dorthemus

Min datter på 20 måneder får to gange dagligt og ventoline ved ekstra behov...begge med spacer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Sildefisk

Lille fe skriver:

Aerobec skulle være det stærkeste på marked i de mg M får den i.

Var da så lidt, sig endelig til hvis der er mere jeg kan gøre.

ps. jeg startede med at give pillen om morgen, pga det kan give mavekramper indtil kroppen har vænnet sig til det. Men det skete ikke ved M.

Lægen sagde til mig at jeg skal give den om aftenen, da Mikkel primært har problemer med hoste der, men tak for råd, det vil jeg da lige være obs på

Anmeld

19. januar 2012

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Lægen sagde til mig at jeg skal give den om aftenen, da Mikkel primært har problemer med hoste der, men tak for råd, det vil jeg da lige være obs på

Det skulle jeg også - men synes bare ikke jeg "gad" mavekramper om natten  8og så kunne jeg pludselig huske lidt bivirkningerne alligevel)

Anmeld

19. januar 2012

Sildefisk

Lille fe skriver:

Det skulle jeg også - men synes bare ikke jeg "gad" mavekramper om natten  8og så kunne jeg pludselig huske lidt bivirkningerne alligevel)

kan jeg da godt forstå, klagede M over ondt i maven så eller?

Anmeld

19. januar 2012

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

kan jeg da godt forstå, klagede M over ondt i maven så eller?

nope - det har hun aldrig gjort.

Anmeld

19. januar 2012

Sildefisk

Lille fe skriver:

nope - det har hun aldrig gjort.

okay jeg er i al fald obs på det så

Anmeld

19. januar 2012

heaven

Lasse får aerobec spray 100 mg (mener jeg det er ): 1 pust morgen og 2 pust aften, og så airomir til akutte anfald. Det har dog ikke været nødvendigt med airomiren læææææææænge, han er meget velreguleret efter vi har fået aerobec til ham - før havde vi spirocorten, den virkede ikke helt så godt....

Jannie

Anmeld

29. marts 2012

Mette-mor

Det er bedre at se det fra den positive side. Selvom der potentielt kan være bivirkninger, så skal vi være glad for at astmamedicin findes.

Bivirkninger er meget individuelt. Al astmamedicin kan have bivirkninger, men de er ikke altid ens. Det kommer ofte an på mærket og hvordan man reagerer på astmamedicinen. Her er en lang liste over mulige bivirkninger ved astmamedicin - dog uden at tage højde for de forskellige typer og mærker af astmamedicin.

Heldigvis kan man altid prøve sig lidt frem. Hvis barnet reagerer dårligt på en type medicin, så kan man altid prøve en anden type eller mærke astmamedicin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.