1 dag før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

TWT

Har haft en underlig cyklus! Testede positiv for æl fra den 2. - 9. Januar. Så blev den negativ fra den 10. -  12. Januar. Og igen positiv fra den 13. - 18. Januar. I dag var æl testen så negativ, og her til  aften fik jeg besøg af min efterhånden røde uven! Havde testdag imorgen. 

Ikke  at det kommer bag på mig at den ikke var her denne gang, da jeg i forhold til alle de andre 8mdr, denne gang ikke har haft noglesymptomer. 

Bare lige lidt ynk herfra .. 

Undskyld hvis det blev rodet, skriver fra iphone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

TWT

TWT skriver:

Har haft en underlig cyklus! Testede positiv for æl fra den 2. - 9. Januar. Så blev den negativ fra den 10. -  12. Januar. Og igen positiv fra den 13. - 18. Januar. I dag var æl testen så negativ, og her til  aften fik jeg besøg af min efterhånden røde uven! Havde testdag imorgen. 

Ikke  at det kommer bag på mig at den ikke var her denne gang, da jeg i forhold til alle de andre 8mdr, denne gang ikke har haft noglesymptomer. 

Bare lige lidt ynk herfra .. 

Undskyld hvis det blev rodet, skriver fra iphone

Okay, det var åbenbart ikke mens. Kun lit blo på toiletpapiret igår(det jeg troede var starten på mens) og i nat intet i bindet, og heller ikke her til mogen, ikke en gang på toiletpapiret 

Anmeld

20. januar 2012

Mor til matilde og gustav

TWT skriver:

Okay, det var åbenbart ikke mens. Kun lit blo på toiletpapiret igår(det jeg troede var starten på mens) og i nat intet i bindet, og heller ikke her til mogen, ikke en gang på toiletpapiret 

har prøvet noget lign, og da jeg var gået ca 14dage over kom det rigtig og ellers var det os bare sådan lidt på toiletpapiret indtil da, men krydser lige fingre for en sikkerhedsskyld

Anmeld

20. januar 2012

Kris89

kan det ikke have været ægget der har sat sig fast efter sidst du testede positiv for ÆL. bare for at lyde positiv

Anmeld

20. januar 2012

TWT

Kris89 skriver:

kan det ikke have været ægget der har sat sig fast efter sidst du testede positiv for ÆL. bare for at lyde positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.