Jeg vil bare gerne have en ny seng til bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Karo

Herhjemme snakker jeg ikke om andet. På et tidspunkt bliver han træt af at høre på mig og så finder vi pengene til det jeg snakker om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

An&Jo

Gry91 skriver:

Jeg har flere gange brugt den her: Nogle ting skal mor bare bestemme!

LOL, ja den må jeg bruge..

men skal jo os forsvare mit sindssyge overforbrug på tøj, men måske jeg skal indgå en deal der hedder at H&M også godt kan bruges, og det ikke kun behøver være de dyre mærker der ligger i skabet..

så må han da overgive sig hvis jeg forhandler lidt..

har godt nok lige forhandlet om en kombivogn, og vi er nu blevet enige om at istedet for at bruge 5000kr på at forny kassen på barnevognen fra den store og også købe lift dertil, så skal vi have en emmaljunga duo edge kombi

vi har nemlig fået afvide at den kan fåes i i sverige til 2000kr under prisen herhjemme..

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Karo skriver:

Herhjemme snakker jeg ikke om andet. På et tidspunkt bliver han træt af at høre på mig og så finder vi pengene til det jeg snakker om

haha, ja det er os en god taktik..

må blande jeres taktikker lidt sammen..

Anmeld

19. januar 2012

Kvist

An&Jo skriver:

Hvordan overtaler jeg kæresten til at baby ikke kan genbruge tremmesengen efter Johannes??

Jeg vil rigtig gerne have killi senge til dem begge to (især når de skal dele værelse) og jeg er helt villig til at finde dem brugt, for synes selv de er ret dyre fra ny af..

Hvordan kan jeg overtale ham til at det er meget nødvendigt??

Uha, kender det godt.. Jeg VILLE have Juno sengen til Albert, kæresten sys dog det var lige lovlig mange penge for en seng der var fra 50'erne..

Jeg brugte også trikket med at den kunne bruges i mange mange år.. Og da jeg så fandt den i nabobyen, ja så kørte jeg ind og købte den..

Så jeg hepper på dig, og håber du får ham overtalt, for det er en super lækker seng

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Kvist skriver:

Uha, kender det godt.. Jeg VILLE have Juno sengen til Albert, kæresten sys dog det var lige lovlig mange penge for en seng der var fra 50'erne..

Jeg brugte også trikket med at den kunne bruges i mange mange år.. Og da jeg så fandt den i nabobyen, ja så kørte jeg ind og købte den..

Så jeg hepper på dig, og håber du får ham overtalt, for det er en super lækker seng

jeg hepper os ret meget på mig selv..

og jeg skal nok ende med at få den til begge børn..

om jeg så selv skal betale ud af mine egne penge, så skal jeg nok få dem.. skal sågar nok selv køre ud og hente den..
Men det er som om han ikke tror på at de kan fåes brugt, selvom jeg har vist ham det.. og så skulle jeg nok ikke have vist ham katalog prisen..

Anmeld

19. januar 2012

Karo

Det virker herhjemme

Jeg har nettop bestilt en højseng til min dreng på 3 fra hoppekids og en almindelig seng ( også fra hoppekids) til min datter på knap 2

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Karo skriver:

Det virker herhjemme

Jeg har nettop bestilt en højseng til min dreng på 3 fra hoppekids og en almindelig seng ( også fra hoppekids) til min datter på knap 2

ja jeg må starte plageriet, og så bliver han sikkert træt af mig på et tidspunkt..

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

An&Jo skriver:

LOL, ja den må jeg bruge..

men skal jo os forsvare mit sindssyge overforbrug på tøj, men måske jeg skal indgå en deal der hedder at H&M også godt kan bruges, og det ikke kun behøver være de dyre mærker der ligger i skabet..

så må han da overgive sig hvis jeg forhandler lidt..

har godt nok lige forhandlet om en kombivogn, og vi er nu blevet enige om at istedet for at bruge 5000kr på at forny kassen på barnevognen fra den store og også købe lift dertil, så skal vi have en emmaljunga duo edge kombi

vi har nemlig fået afvide at den kan fåes i i sverige til 2000kr under prisen herhjemme..

Haha den er nemlig rigtig god!

Ja prøv at forhandle lidt med det! Man kan jo altid lige snige lidt dyrere mærker ind en gang imellem  

2000?? wow, er det bare på den model eller bare generelt ?
Det er jo en del penge at spare!  

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Gry91 skriver:

Haha den er nemlig rigtig god!

Ja prøv at forhandle lidt med det! Man kan jo altid lige snige lidt dyrere mærker ind en gang imellem  

2000?? wow, er det bare på den model eller bare generelt ?
Det er jo en del penge at spare!  

det er på den model.. eller generelt kan man spare meget på emmaljungavognene hvis man køber i sverige, så længe det ikke er de almindelige barnevogne, for de sælges kun her i DK..

ja præcis, man kan altid snige ind hvis nu der lige var udsalg..

Anmeld

19. januar 2012

K&S

Karo skriver:

den taktik benytter jeg også ind imellem herhjemme...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.