Jeg vil bare gerne have en ny seng til bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

An&Jo

Hvordan overtaler jeg kæresten til at baby ikke kan genbruge tremmesengen efter Johannes??

Jeg vil rigtig gerne have killi senge til dem begge to (især når de skal dele værelse) og jeg er helt villig til at finde dem brugt, for synes selv de er ret dyre fra ny af..

Hvordan kan jeg overtale ham til at det er meget nødvendigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Hvordan overtaler jeg kæresten til at baby ikke kan genbruge tremmesengen efter Johannes??

Jeg vil rigtig gerne have killi senge til dem begge to (især når de skal dele værelse) og jeg er helt villig til at finde dem brugt, for synes selv de er ret dyre fra ny af..

Hvordan kan jeg overtale ham til at det er meget nødvendigt??

Sig du også skal ha dækket dine behov
Jeg forstår det godt ..

Har han set dem ?? 

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Sig du også skal ha dækket dine behov
Jeg forstår det godt ..

Har han set dem ?? 

jaa, har lige vist ham den i et katalog fra kære børn, og har prøvet at forklare ham det praktiske i at de kan bruges i mange år, og så skal man ikke ud og skifte seng osv..

men han forstår det ikke.. Han forstår virkelgi ikke hvorfor baby ikke bare kan bruge den gamle seng..

Men helt ærligt, det her bliver muligvis min sidste baby overhovedet, så ville bare gerne have nogle af mine ønsker til udstyr opfyldt den her gang..

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

jaa, har lige vist ham den i et katalog fra kære børn, og har prøvet at forklare ham det praktiske i at de kan bruges i mange år, og så skal man ikke ud og skifte seng osv..

men han forstår det ikke.. Han forstår virkelgi ikke hvorfor baby ikke bare kan bruge den gamle seng..

Men helt ærligt, det her bliver muligvis min sidste baby overhovedet, så ville bare gerne have nogle af mine ønsker til udstyr opfyldt den her gang..

Ej det skal ha da forstå ..

Kan ikke komme med nogle råd da min kæreste rigtig gerne vil ha den seng

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ej det skal ha da forstå ..

Kan ikke komme med nogle råd da min kæreste rigtig gerne vil ha den seng

ej altså, kan din kæreste ikke lige tale min til fornuft??

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

ej altså, kan din kæreste ikke lige tale min til fornuft??

Hahahha .. 

Jeg forstår ikke han ikke vil ha den , den er mega praktisk , og man sparer vildt mange penge .. Ellers skulle man jo til ar købe en junior seng når barnet blev så stort ....

Plus at man kan sælge den bagefter , og få i hvert fald halvdelen af pengene tilbage og det kan man ikke med en træmmeseng
Sig det til ham  

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Hahahha .. 

Jeg forstår ikke han ikke vil ha den , den er mega praktisk , og man sparer vildt mange penge .. Ellers skulle man jo til ar købe en junior seng når barnet blev så stort ....

Plus at man kan sælge den bagefter , og få i hvert fald halvdelen af pengene tilbage og det kan man ikke med en træmmeseng
Sig det til ham  

har været ved at forklare ham det hele..

og er som sagt os villig til at købe brugt, for vil bare gerne have den..

og så kunne det da være lidt fedt at begge børn har sådan en når de skal dele værelse istedet for at der står 2 forskellige senge på værelset..

jeg kan både se det praktiske og det fede i den..

Anmeld

19. januar 2012

DK

Græde, græde, græde og være ulykkelig på gravidmåden, som kun gravide kan! Det er den eneste vej frem i denne situation. Altså at han giver op fordi al sund fornuft preller af, fordi du er SIKKER på at barnet helt sikkert får en skrækkelig barndom og at du bliver en hæslig mor, hvis i ikke får den nye seng

Fordi: du har jo ikke et reelt behov. Kun sådan... brug for!! så må man have de beskidte våben frem, når de logiske overtalelses midler ikke duer. Ellers brug børnepengene fra den store i morgen på en ny seng.

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

Jeg har flere gange brugt den her: Nogle ting skal mor bare bestemme!

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

DK skriver:

Græde, græde, græde og være ulykkelig på gravidmåden, som kun gravide kan! Det er den eneste vej frem i denne situation. Altså at han giver op fordi al sund fornuft preller af, fordi du er SIKKER på at barnet helt sikkert får en skrækkelig barndom og at du bliver en hæslig mor, hvis i ikke får den nye seng

Fordi: du har jo ikke et reelt behov. Kun sådan... brug for!! så må man have de beskidte våben frem, når de logiske overtalelses midler ikke duer. Ellers brug børnepengene fra den store i morgen på en ny seng.

JA, jeg har brug for den..

kan desværre ikke købe den imorgen, for de penge er brugt på nyt tv og en ny klapvogn til sønnike..

men der kommer jo flere inden bebs melder sin ankomst i september, og da vi har en vugge til den, skal den jo først have tremmeseng når den er omkring et halvt år, så der er lidt tid til at spare op og ikke mindst masser af tid til at plage..

Om ikke andet så skal den store have en nu her når han skal ud af tremmesengen, og så kan han se hvor fed den er, og så overgiver han sig sikkert os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.