Hva synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

DK

Jeg ville ALDRIG kalde mine børn Ric eller Ricco. He he, det er sjovt at alle har så forskellige holdninger

Altså Richard er jo et godt "gammelt" dansk navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Nadi

Jeg synes faktisk at Richard er rigtig flot. Der er noget estetisk og stærkt over det navn, og din forbindelse til navnet gør det bare endnu bedre

Cornelia kan jeg ikke så godt lide, synes der er pænere pigenavne og jeg må indrømme at jeg synes ikke det passer så godt til Kirsitne. Men hvis det er dét navn du har forelsket dig i, så er det jo det helt rigtige navn!

Anmeld

7. april 2009

Valle81

Cornelia er meget sødt...............ville nok ikke selv vælge det, men derfor synes jeg alligevel det er sødt.

Richard har jeg det nok lidt svært med, men er vild med Severin. Det vill jeg kalde ham. Tror jeg ville bytte dem om og kalde ham Severin Richard:0)

Anmeld

16. april 2009

Challe13

DK skriver:

Jeg ville ALDRIG kalde mine børn Ric eller Ricco. He he, det er sjovt at alle har så forskellige holdninger

Altså Richard er jo et godt "gammelt" dansk navn.

ja og rigtig mange gamle navne vinder frem.. villads william lauritz m..m.
vælg det der passer dig og du kan leve med det er dit valg

Anmeld

16. april 2009

Astrid P

Richard er et sejt navn, men det skal udtales rigtigt.... Min far har en kammerat der hedder det, og han udtaler det på sårn rigtig jysk. Så lyder det mere hen i retning af Reggert... Knap så fedt!

Anmeld

16. april 2009

stumpen-89

hvad med at bruge Richard til mellemnavn?

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

DK skriver:

Cornelia.

Richard.

ingen af dem

Anmeld

16. april 2009

DK

Nu må vi se. Jeg er stadig ret vild med Richardt.

Mikkel HADER Cornelia så det bliver nok ikke det. Så har vi bare ikke et eneste pigenavn vi kan lide, udover Ida. Men det vil vi ikke have da det har lagt på top 10 så mange mange år. Og vil helst bare have en "Ida", ikke en "Ida L" eller "lille/store Ida" osv. Der er 3 freja´er på bare Kirstines stue i børnehaven, og de hedder "lille Freja" "Freja RL" og "Freja R". Altså... Det skal mit barn bare ikke døje med... Jeg kan huske da jeg var lille når nogen ville lege med min søster kom de og spurgte om "mette P" kunne lege. Altså det der bogstav bliver jo en del af navnet.

Vi må håbe der dukker inspiration op! Der er jo heldigvis lææænge til. Min bror har fået endnu en datter i starten af Januar, og hun hedder Micro stadigvæk. De kan ikke blive enige, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.