Hva synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2009

Balderson

DK skriver:

Cornelia.

Richard.

Cornelia, er pænt synes jeg..

Richard er jeg ikke pjattet med, så kan jeg bedre lide Wilhelm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Mca<3

Nej bryder mig heller ikke så meget om nogen af de 2 navne ...

Anmeld

12. marts 2009

malou

3 gangs mor skriver:

Nej bryder mig heller ikke så meget om nogen af de 2 navne ...

Heller ikke her.....

Anmeld

15. marts 2009

DK

Hmmm...

Anmeld

15. marts 2009

Diana...

DK skriver:

Hmmm...

Men det vel os lige meget hvad vi synes bare i kan lide dem

Knus Diana

Anmeld

15. marts 2009

DK

Cornelia er bare en ide.

Men min oldefar hed Richard, og var bare den SEJESTE jeg kendte som barn. Han var sådan en opfinder type, og hver gang man kom på besøg på deres store gård havde han opfundet nye små fiduser. Han var præcis ligesom Pedersen, fra Findus og Pedersen, undtaget at min oldemor var der til at rydde op og holde orden, he he. De havde ikke køleskab eller komfur, men et gammeldags komfur til at fyre op i, med jernringe og den slags og fadebur, og en fin stue, med røde plysmøbler og den slags. Det var en helt anden verden. Som at komme på ferie i et museum...

Derudover var han gudesmuk som ung. Jeg har det mest fantastiske billede af ham, hvor han bare står og ser RÅ-lækker ud, på en gammeldags, landmand, helteagtig måde.

Hans fulde navn var Richard Severin, men det er for nørdet mener manden, selv om jeg elsker det...

Anmeld

15. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg synes godt om Cornelia, og jeg spurgte faktisk manden om netop det navn den anden dag, men det synes han bestemt ikke om!

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

nej det er bestemt ikke mig, men som jeg har sagt før er jeg også "død kedelig" når det kommer til navne - er slet ikke til de her specielle navne...

Men kunne du ikke kalde ham Rico (ikke at jeg er vild med det, men minder da lidt om Richard)

Knus Pia, mor til tre børn med MEGET danske alm. navne...

Anmeld

15. marts 2009

louisepigen23

PiaR skriver:

nej det er bestemt ikke mig, men som jeg har sagt før er jeg også "død kedelig" når det kommer til navne - er slet ikke til de her specielle navne...

Men kunne du ikke kalde ham Rico (ikke at jeg er vild med det, men minder da lidt om Richard)

Knus Pia, mor til tre børn med MEGET danske alm. navne...

eller Ricci

Cornelia synes jeg er rigtig flot

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

louisepigen23 skriver:

eller Ricci

Cornelia synes jeg er rigtig flot

ja Ricci kunne da også være en idé... Richard er en gammel mand i mine ører...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.