Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Nej , ved godt at det har skiftet navn .. Men jeg kan sgu aldrig huske hvad det så hedder Øv :/
Nej , ved godt at det har skiftet navn .. Men jeg kan sgu aldrig huske hvad det så hedder
Øv :/
Hey Læste lige med.
Skrev til coop for en 14 dage siden fordi jeg ik kunne finde det på hjemmesiden, de svarede så at de slet ikke har babypakkerne mere :-(
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har også bestilt en gratis Sut på Mam's facebook side. Man skal udfylde en formular som man finder ovre til venstre på siden.
in mor havde hentet en til mig på apoteket også, der var ammeindlæg og små cremer, shampoo osv. i af Apotekets egne. En fin lille pakke. Bare spørg på apoteket.
mrs X skriver: Jeg har meldt mig til disse men der må da næsten være flere eller hvad?! Hvilke har I modtaget fra?! På forhånd tak! babysam matasrema1000apoteketlibero Kh Kirsten
Jeg har meldt mig til disse men der må da næsten være flere eller hvad?! Hvilke har I modtaget fra?! På forhånd tak!
babysam
matasrema1000apoteketlibero
Kh Kirsten
Svanemærket Søg på facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128