Alle de der gratispakker?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Gry91

RikkeRasmussen skriver:

Hej Hej

Hvordan har du fået fat i den fra Matas og apoteket, jeg kan ikke lige helt finde ud af hvordan man får fat i dem?

Undskyld jeg lige blander mig i din tråd, men har selv tænkt på det samme

Den fra apoteket går du bare ind og får hvis de har den på lager selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Babydreams

sandramor skriver:

jeg har selv lige været på rundtur.. og hvis man skal ha den fra matas skal man være medlem af club matas.. så kan man henvende sig i butikken med ens medlems nummer og få udleveret en babypakke

Jeg er medlem af club matas, er det lige meget hvilken matas man går ind i, for at få den pakke derfra?

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

sandramor skriver:

jeg har selv lige været på rundtur.. og hvis man skal ha den fra matas skal man være medlem af club matas.. så kan man henvende sig i butikken med ens medlems nummer og få udleveret en babypakke

Jeg har prøvet at blive medlem (over nettet) den vil godt nok ikke acceptere det. Kan man gå ned i Matas og blive medlem i stedet for? eller hvordan? 

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

Gry91 skriver:

Den fra apoteket går du bare ind og får hvis de har den på lager selvfølgelig

Hvad er der i den fra apoteket? 

Anmeld

19. januar 2012

sandramor

hvis du er medlem af club matas mener jeg også hvis du går ind på deres hjemmeside og logger dig ind kan du se hvilken butik du har valgt som din butik...........

ved ikke om du nødvendigvis skal gå ind i den butik..... det tror jeg faktisk ikke du skal........ tror du kan gå ind i hvilken som helst og hente den...... jeg gik bare i den jeg har valgt som min butik

vil den ikke acceptere det?? træls......

men ja jeg vil tro du godt kan gå i butikken og blive medlem den vej istedet for

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

EKBJ skriver:

Jeg har prøvet at blive medlem (over nettet) den vil godt nok ikke acceptere det. Kan man gå ned i Matas og blive medlem i stedet for? eller hvordan? 

jep bare forbi en matas, og bliv medlem..de har de fedeste tilbud over nettet, på al verdens ting

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

babymus77 skriver:

jep bare forbi en matas, og bliv medlem..de har de fedeste tilbud over nettet, på al verdens ting

Ved du hvad der er i pakken ? 

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

sandramor skriver:

hvis du er medlem af club matas mener jeg også hvis du går ind på deres hjemmeside og logger dig ind kan du se hvilken butik du har valgt som din butik...........

ved ikke om du nødvendigvis skal gå ind i den butik..... det tror jeg faktisk ikke du skal........ tror du kan gå ind i hvilken som helst og hente den...... jeg gik bare i den jeg har valgt som min butik

vil den ikke acceptere det?? træls......

men ja jeg vil tro du godt kan gå i butikken og blive medlem den vej istedet for

Det er rigtig træls, men har heldigvis ikke så langt til en Matas Ved du hvad der er i pakken? 

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

EKBJ skriver:

Hvad er der i den fra apoteket? 

Faktisk ikke noget særligt hehe

Bare forskellige prøver på deres babyprodukter men synes også det er rigtig fint, så kan man jo afprøve dem og se om det er noget man vil fortsætte med  

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

Gry91 skriver:

Faktisk ikke noget særligt hehe

Bare forskellige prøver på deres babyprodukter men synes også det er rigtig fint, så kan man jo afprøve dem og se om det er noget man vil fortsætte med  

Det er da alligevel rart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.