appetit under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Mor til Majbørn

Äiti Bianca skriver:

ja jeg er heller ikke vild med at indrømme det... synes det lyder så plat men jeg spiser dem dirkete fra glasset, det har jeg aldrig brugt mig om.

Min læge sagde til mig at det har ikke nogen betydning hvor meget jeg spiser, så længe jeg ikke er underernæret så skal baby nok få det den skal have.

min mor sagde hun var en str. 40 før hun blev gravid med mig, men en str. 36 bagefter.... man kan jo altid håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Masig

Min appetit er blevet meget mindre end før... nu er jeg godt nok heller ikke så langt henne endnu, men er da snart tre måneder alligevel og har haft kvalme siden start stort set, så har slet ikke haft lyst til mad... Spiser rundt regnet kun halvdelen af hvad jeg gjorde før, kan ikke få en hel portion frokost og aftensmad ned, morgenmad bliver til en lille bitte portion yoghurt, lidt kiks i løbet af formiddagen (måske, ikke altid), en lille bitte portion frokost, idag fik jeg to små tarteletter og kunne ikke spise alt fyldet op, får nogle gange en skive brød eller en krydderbolle med smør til mellemmåltid, men ellers spiser jeg først igen til aften hvor den også kun står på 2/3 portion... Kan godt føle mig vildt sulten, men når jeg så spiser bliver jeg mega hurtigt mæt og kan næsten ikke få noget ned...

Anmeld

19. januar 2012

lio

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

min mor sagde hun var en str. 40 før hun blev gravid med mig, men en str. 36 bagefter.... man kan jo altid håbe

ja tak!

Anmeld

20. januar 2012

FogL

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

ja - det kender jeg godt.... synes jo bare, du ved... at man burde vold-spise alt muligt! Men så lige pludselig får man de sureste opstød og mister alt appetit.

Ved ikke om man burde Du skal jo ikke spise meget mere end du plejer, for, at både du og bebs får den næring I skal have.. Mener det er omkring 300g mere om dagen, hvilket jo ikke er ret meget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.