Hvordan var jeres konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Benjamins'mor

På blå mandag var hele vores årgang i Århus, vi kunne så vælge at tage i tivoli friheden, hvor skolen betalte, men man kunne også blive inde i byen hvis man hellere ville det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Maja_4000

Min konfirmation blev holdt derhjemme med cirka 40 gæster .. Vi fik mad udefra og det var super godt - Vi benyttede det samme selskab til min lillebrors konfirmation .. Der kom en kok med ud , så der skulle slet ikke tænkes på at ordne noget i køkkenet

I gave fik jeg penge , stereoanlæg , smykker og resten kan jeg ikke huske  Det er jo ved at være længe siden :b

På blå mandag var vi i Tivoli i København og sluttede dagen med aftensmad hos vores klasselærer

Ved ikke hvordan min datters skal holdes .. Hun er ikke så gammel (;

Anmeld

19. januar 2012

lucas<3

Anonym skriver:

Hvor blev det holdt, hvad havde i på, hvad fik i af gaver, og hvad lå jeres forældres budget på?

Og hvad lavede i på blå mandag?

- Hvordan har i tænkt i vil holde jeres børns konfirmation til den tid?

uh ha min konfi var et helved, jeg kunne ikke passe den mindste kjole de havde for jeg var for tynd, så jeg fik en nederdel og en top der skulle syes MEGET  ind, og så havde jeg en hvid strik trøje oven på..  

og så havde vi bestilt mad fra kokken og jomfruen og så en uge inden får vi så afvide at de ikke laver mad til os for det har de glemt og købe ind til, men vi fik heldigvis mad et andet sted fra..

vi fik tarteletter og så buffe med alt mulig mad til hovdret... desserten tror jeg nok det var is, men er ikk helt sikker..  

tror vi var omkring 30 og holdte det bare hjemme ved os selv,

jeg fik, et tv, nogle puder, smykker, 5600, slikkurv, lysestager.

blåmandag var jeg syg, så daddy og mig kørte til viborg men det kunne jeg ikke klare så jeg tog hjem i seng istedet for..

billedet er fra kirken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.