Hvordan var jeres konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor blev det holdt, hvad havde i på, hvad fik i af gaver, og hvad lå jeres forældres budget på?

Og hvad lavede i på blå mandag?

- Hvordan har i tænkt i vil holde jeres børns konfirmation til den tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Op 

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Vi holdte det hjemme i stuen, min lillebrors blev holdt i haven, og min lillesøsters skal holdes i forsamlingshus.

Jeg ved ikke hvad deres budget var, og det er jo sådan set heller ikke noget en 13/14 årig skal spekulere på.

Jeg fik en kuffert hvori der var: 3 bøger, en papfars pige hættetrøje, badehåndklæde, strandtaske, badedragt, solbriller, solcreme og en rejse til et valgfrit sted, jeg valgte Rhodos, der var også en Fris og Company pung med 1000 kr i.

Så fik jeg en halskæde, et broderet billede, en bærbar, og 8000 kr ca.

Her er et billede af mig i mit tøj. Og et af min lillebror i hans tøj.

Hvordan jeg vil holde min søns ved jeg ikke endnu, han er jo kun 1 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi holdte det hjemme i stuen, min lillebrors blev holdt i haven, og min lillesøsters skal holdes i forsamlingshus.

Jeg ved ikke hvad deres budget var, og det er jo sådan set heller ikke noget en 13/14 årig skal spekulere på.

Jeg fik en kuffert hvori der var: 3 bøger, en papfars pige hættetrøje, badehåndklæde, strandtaske, badedragt, solbriller, solcreme og en rejse til et valgfrit sted, jeg valgte Rhodos, der var også en Fris og Company pung med 1000 kr i.

Her er et billede af mig i mit tøj.

lyder til du havde en god konfirmation, hvad fik i at spise? og synes du selv dagen var lige præcis som du havde ønsket?

kan desværre ikke se billederne 

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Her er et billede af mig i mit tøj.

hov nu kan jeg, hih 

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

hov nu kan jeg, hih 

Kom også til at trykke send i stedet for opload billede, min fejl.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Kom også til at trykke send i stedet for opload billede, min fejl.

heh helt okay, hvor er du flot

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

lyder til du havde en god konfirmation, hvad fik i at spise? og synes du selv dagen var lige præcis som du havde ønsket?

kan desværre ikke se billederne 

Vi fik reje cocktail til forret, resten kan jeg ikke helt huske.

Til min lillebrors fik vi tarteletter, men min mor havde så lavet reje cocktail til mig, min lillebror og lillesøster. Til hovedret fik vi noget oksesteg med hvide kartofler, brune kartofler og grøntsager, til dessert fik vi en slags lagkage hvor et billede af min lillebror var printet ud på en slags marcipan. Og så fik vi islagkage.

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

heh helt okay, hvor er du flot

Mange tak.

Anmeld

19. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hvor blev det holdt, hvad havde i på, hvad fik i af gaver, og hvad lå jeres forældres budget på?

Og hvad lavede i på blå mandag?

- Hvordan har i tænkt i vil holde jeres børns konfirmation til den tid?

Min konfirmation blev holdt på et hotel sammen med familie og et hold venner. Da festen var slut var min fars ene bror og hans kone og børn med hjemme ved os hvor vi bare snakkede og hyggede os lidt. 

Blå mandag var jeg i Kolding med hele min årgang og det var en hyggelig dag. Vi startede med morgenmad i præstegården, så til Kolding og få lidt mere morgenmad. Derefter kunne vi komme i svømmehallen og pigerne havde også mulighed for at komme i Slotssøbadet. Derefter var vi i Kolding Storcenter også var der også mulighed for at bowle i løbet af dagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.