ømme bryster, konstant kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.. 

Jeg har det kvalme og er simpelthen stopped med at spise nogle slags mad fordi jeg få en kvalmende fornemmelse at kigge eller lugte til den.. Også sover jeg tungt i fleretimer hvis jeg ikke lige tager mig sammen og gå op selvom jeg har sovet længe og tungt, også er der ømme bryster som jeg snart har haft lidt over en måned. 

Jeg har været hos lægen i sidst måned hvor der blev testet negativt,  men da jeg stadig havde ømme bryster i flere uger tog jeg ned til hende igen men hun kunne ikke få det tjekket pga. mens. og bad mig om at vende tilbage hvis jeg stadig var øm,  så nu skal jeg lave ny aftale med hende, men er så bange for at det blive negativt, jeg orker det ikke mere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Pige2009

Det lyder som en psykisk reaktion på jeres store ønske om at ville være forældre. Måske skulle du forelægge denne betragtning for din læge. Hvor længe har I prøvet? Jeg  for at den er der!

Kh. Linda, som selv havde mens 3 mdr. inde i graviditeten

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med min læge men hun forstå ikke hvorfor jeg har så ondt, hun tog forskellige blodprøver der vist at jeg havde det fint og spurgt om jeg havde taget gravidtest hvilket jeg havde lige før jeg fik mens. 

Det ville havde været dejligt hvis det bare stoppede, de svier og gør nas, jeg kan ikke ligge på maven eller står uden at holde om dem først 

Vi har prøvet siden i oktober, men jeg har mistede lysten de sidst 2måneder, blev lidt træt af at håbe også finde ud at der alligevel ikke var noget..

Jeg venter mens. her på søndag, så jeg skal vel teste på mandag?

I de 3mdr. du havde mens. testet du positivt eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.