Update på dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

det er jo smadder synd for Liva - jeg skal nok klare det

Synes du ikke det er hårdt ?

De to uger hvor Caroline græd da jeg "efterlod" hende i vuggestuen synes jeg var ulidelige Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Synes du ikke det er hårdt ?

De to uger hvor Caroline græd da jeg "efterlod" hende i vuggestuen synes jeg var ulidelige Hehe

syntes ikke det er hårdt hun græder - det har jo aaaaltid været sådan.. og jeg "forventer det jo"

førhen var det jo når bare folk kiggede på hende.

Det hårde i det er alt det man "skal igennem" syntes jeg.... uden de vilde svar og redskaber til at kunne hjælpe hende

Anmeld

19. januar 2012

Mor Christa

Toshiba skriver:

Så fik de kigget på hende...

De mener vi skal prøve at lade hende sove en lur i DP - så hun kan få den erfaring at andre voksne kommer igen og hun kan stole på dem.

Det er sådan set hvad der skal ske - de næste 14 dage - hvorefter de kommer igen + SP næste gang.

Hun var inde og vende ADHD i indadvendt grad - og fortsætter det skal Liva tjekkes for det.

Så nu må jeg atter vente lidt mere hehe

Okay :O HOld da op.. Kunne da forestille mig at det var lidt svært for hende at falde i søvn derover.. Men man kan da håbe på, at hun gerne vil og det måske kan løse sig på den måde..
Indadvendt ADHD har jeg aldrig hørt om.. Hvad går det ud på? 

Er du tilfreds med mødet og hvad der blev besluttet eller?  

Anmeld

19. januar 2012

Toshiba

MissChrista skriver:

Okay :O HOld da op.. Kunne da forestille mig at det var lidt svært for hende at falde i søvn derover.. Men man kan da håbe på, at hun gerne vil og det måske kan løse sig på den måde..
Indadvendt ADHD har jeg aldrig hørt om.. Hvad går det ud på? 

Er du tilfreds med mødet og hvad der blev besluttet eller?  

jeg ved ikke så meget om noget - sådan set

Men nu må vi se om hun vil sove der - og så kommer de jo igen om 14 dage

Anmeld

10. februar 2012

Toshiba

Lidt opdatering er vel på sin plads

Det går stille og roligt (LÆS muse-skridt) fremad med Liva - hun kan nu være i dagplejen 3 TIMER

Hun har NÆGTET at tage imod mad og drikke fra DP - (de har sågar holdt "skov-tur" i gangen maaaaaange dage - da Liva NÆGTEDE at være i køkkenet...
meeeeeen nu har hun spist et par gange

Al nærkontakt gider hun forsat ikke... men hun ELSKER når  de er i legestue eller på legebesøg - og hygger med  de andre børn.

De var fra kommunen sidste uge igen - og indstillingen er at  Liva "stikker ud fra normalen" -  men at ved tålmodighed - håber vi "accepten" kommer lige pludselig.

De er "rykket" væk fra stolen - hun fandt trøst i - og leger i stedet i gangen - væk fra stolen - det fungere perfekt - og hun opsøger den ikke længere - i samme omfang.

JOW JOW det går fremad - og lyset begynder at kunne skimtes gennem skyerne 

Anmeld

18. februar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

Lidt opdatering er vel på sin plads

Det går stille og roligt (LÆS muse-skridt) fremad med Liva - hun kan nu være i dagplejen 3 TIMER

Hun har NÆGTET at tage imod mad og drikke fra DP - (de har sågar holdt "skov-tur" i gangen maaaaaange dage - da Liva NÆGTEDE at være i køkkenet...
meeeeeen nu har hun spist et par gange

Al nærkontakt gider hun forsat ikke... men hun ELSKER når  de er i legestue eller på legebesøg - og hygger med  de andre børn.

De var fra kommunen sidste uge igen - og indstillingen er at  Liva "stikker ud fra normalen" -  men at ved tålmodighed - håber vi "accepten" kommer lige pludselig.

De er "rykket" væk fra stolen - hun fandt trøst i - og leger i stedet i gangen - væk fra stolen - det fungere perfekt - og hun opsøger den ikke længere - i samme omfang.

JOW JOW det går fremad - og lyset begynder at kunne skimtes gennem skyerne 

Skulle lige til at spørge , havde slet ikke set din update

Men skønt at det går godt !

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Skulle lige til at spørge , havde slet ikke set din update

Men skønt at det går godt !

ja.. nu bliver det spændende næste uge at se....

Hun har lige været syg 1 uge - så håber ikke vi starter på 0-punktet igen..

Hun har endda OVERNATTET hos hendes mormor og morfar - første gang hun er blevet passet ude (mere end nogle timer)

Det gik SUPER godt - og mor her er STOLT (og ikke MINDST mormor og morfar)

Anmeld

18. februar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

ja.. nu bliver det spændende næste uge at se....

Hun har lige været syg 1 uge - så håber ikke vi starter på 0-punktet igen..

Hun har endda OVERNATTET hos hendes mormor og morfar - første gang hun er blevet passet ude (mere end nogle timer)

Det gik SUPER godt - og mor her er STOLT (og ikke MINDST mormor og morfar)

Hvor vildt Caroline har ikke overnattet hos nogle endnu

Vi kan mærke at Caroline er mærket når hun har været væk i noget tid .. Så det er Liva måske også .. Håber ikke I skal starte forfra igen

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Hvor vildt Caroline har ikke overnattet hos nogle endnu

Vi kan mærke at Caroline er mærket når hun har været væk i noget tid .. Så det er Liva måske også .. Håber ikke I skal starte forfra igen

det håber jeg heller ikke...

det kom lidt pludselig med den overnatning - da jeg var syg - og spurgte mine forædre om ikke de kunne passe hende lidt - mens jeg fik sovet (begge børnene havde været syge også - så nattesøvn - var en by i Rusland)

De sagde da de kom efter hende (og min dreng, der skulle på ferie ved dem, som aftalt tidligere)  - pak lidt ekstra - hvis hun ikke piver kan hun overnatte... sååå ja sådan blev det...

Og det var gået perfekt.. hun havde grædt 2 gange (når hun vågnede) simpelthen fordi hun var forvirret - hun er jo ALDRIG vågnet op andre steder end hendes seng eller hendes barnevogn....

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

det håber jeg heller ikke...

det kom lidt pludselig med den overnatning - da jeg var syg - og spurgte mine forædre om ikke de kunne passe hende lidt - mens jeg fik sovet (begge børnene havde været syge også - så nattesøvn - var en by i Rusland)

De sagde da de kom efter hende (og min dreng, der skulle på ferie ved dem, som aftalt tidligere)  - pak lidt ekstra - hvis hun ikke piver kan hun overnatte... sååå ja sådan blev det...

Og det var gået perfekt.. hun havde grædt 2 gange (når hun vågnede) simpelthen fordi hun var forvirret - hun er jo ALDRIG vågnet op andre steder end hendes seng eller hendes barnevogn....

Ej hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.