Nå en lille update - på alt det "dagpleje-ræs" der har været med Liva.
Det GÅR bare slet IKKE med Liva.
Nu har hun været i den nye dagpleje i 1 måned - og kan være der 1 time (HYLER hele tiden mens hun er der)
Hun nægter kontakt med DP-mor - alt fra bleskift - mad - trøstning osv - er UMULIGT
Hun er nu begyndt at finde trøst i en stol :-( Dette VIL jeg ikke acceptere - hun skal sku ikke drives derud - hvor hun finder trøst i TING!!!
I morgen kommer der en pægagoisk konsulent der skal vurdere hendes adfærd i DP - hvor jeg ikke er der, ellers kan "profferne" ikke få et realistisk billede af hvad der sker, når hun bliver adskilt fra mig.
For der er jo ingen problemer når jeg er der med hende - heller ej når jeg træder ind af døren dernede - så vender Liva 180 grader - til at være den glade - milde pige hun nu er - hun vil røre DP - snakke - grine osv osv
DP kan til NØD skifte Liva nu - men Liva VIL IKKE have hverken mad eller frugt - som hun kommer med 
DP har meldt ud i dag - at HVIS ikke Liva kan tælle for flere børn - KAN hun ikke have hende - hun "fylder" simpelthen for meget 
Jeg forstår godt hvad hun siger - og kan godt se problemet. Men det gør det ikke lettere.
FEDT ens barn "næsten bliver smidt ud / opgivet" af 2 dagplejer inden for 2 MÅNEDER!!!!
ÅHHHH jeg er snart SÅ træt af ALT skal være så problemfyldt.
Der er SÅÅÅ mange "fagpersoner" inde over den lille pige - men INGEN har oplevet en så markant ændring, der er kontinuerlig - eller hvad de kalder det.
Så ligemeget HVOR jeg søger råd og vejledning - trækker de på skulderne - og siger de virkelig ikke ved hvad de skal stille op.
Jeg KAN jo ikke arbejde ud fra "ingenting" - da der INGENTING er med hende når bare jeg er der.
DP er RYSTET over den ændring der kommer - fra "uhyre" til "skønhed" når bare jeg kommer.
Liva´s læge vil have hende til Holbæk nu til nogle undersøgelser - så det skal jeg ned og høre mere om - alt efter hvad de siger i morgen
(overvejer at tage hende hjem og selv passe hende med tilskud - men tror bare næppe det på den lange bane vil ændre det store...)
Ja det var den "lille update" herfra en MEGET FRUSTERET mor