Mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2008

Tynen

Er også i en irl-mg.

Hmm.. Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.

Altså de er nogle søde piger - Det er slet ikke det, men vi har bare intet tilfælles!

De 2 er sidst i 30érne og den sidste 44 (No offence!) Men jeg kan slet ikke snakke med om at have skolebørn, lave aftensmad kl. 18 og smøre madpakker.

Er sgu glad for den herinde - I ved da mere om mig end min bedste veninde gør! :)

Mødes forresten med dem herinde fra (Fra Viborg) og 2 stk. aug. og de er mere guld værd end den herude fra landet af!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Mie A

Jeg er i en mødregruppe sammen med 5 andre superdejlige tøser...
Halvdelen af os er 2. gangs mødre og den anden halvdel er 1. gangs mødre.
Vi har det super godt sammen. Mødes en gang om ugen og snakker hele dagen væk. Udover det, så tager vi også til babysvømning og babybio sammen - Vi mødes også lidt på kryds og tværs udover og så er vi rigtig gode til at skvadre i telefon :D

Anmeld

5. marts 2008

Muffinmus

He he, ja.
Er både i en her i byen og så den vi startede fra nettet af da vi var gravide. Der jeg mødte Trine(Tynen):) Og Nadia(Nadi) Vi har så kendt hinanden i ca 1 år nu og har ikke fortrudt.Det var også på nette vi så mødste Heidi (Bettemouse) og nu er hun også med i vores mavegruppe:)

Anmeld

5. marts 2008

Muffinmus

MariaE skriver:

He he, ja.
Er både i en her i byen og så den vi startede fra nettet af da vi var gravide. Der jeg mødte Trine(Tynen):) Og Nadia(Nadi) Vi har så kendt hinanden i ca 1 år nu og har ikke fortrudt.Det var også på nette vi så mødste Heidi (Bettemouse) og nu er hun også med i vores mavegruppe:)

Hov hov...og Lisbeth med alle hendes skønne 8 1/2 unger:):)

Anmeld

5. marts 2008

Anja

Jeg har en rigtig dejlig mødregruppe. Vi startede 7 men er nu reduceret til 5. Vi mødes fast hver anden uge til formiddags/frokost hygge 3-4 timer, hvor vi skiftes til at lægge hus til. Det er super hyggeligt. Der ud over tager vi nogle gange i svømmehallen og i babybio sammen. Ses også nogle gange med en af pigerne ved siden af de fælles møder. Af de 5 vi er tilbage er de 4 førstegangs og en er tredjegangs. Det var lidt sløvt i starten, men nu er vi rigtigt kommet ind på hinanden.

Jeg ville i al fald ikke undvære min mødregruppe og regner da også med, at vi forsat skal ses - bare ikke så ofte - når alle er tilbage på job. Vi har allerede talt om at mødes fast EN søndag formiddag om mdr til den tid.

Anmeld

5. marts 2008

BellaT

I min mødregruppe er vi 4 (startede med 5). Søde piger, men desværre har de andre to og tre børn. Jeg er den eneste førstegangs og de andre babyer er alle 2 måneder ældre end Phillip. Det kan godt være svært , da det er umuligt at lade være med, at synes at de er langt foran. De er de jo netop også når de er ældre.;) Sidst kravlede de andre rundt og Phillip sad og blev helt frustreret, for han kunne bare sidde der og kigge på de små galopheste:'(. Vi mødes ca. hver 14. dag. Vi laver ikke noget vildt som babysvømning eller cafeture. Bare brød og kagespisning:P Og kaffedrikning, selvfølgelig. Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.