Mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Anna-Rosa

Er i alle i een, og hvordan er den?
Jeg selv er i den samme fra Anna-Mai´s tid da vi er fire piger der er blevet bedste veninder og ses rigtig meget privat :D De tre af os har fået nr.2 lige efter hinanden, så det er lidt skægt at man kan følges med den næste også :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Sille

Jeg er i en.. den er fin. Jeg er den eneste førstegangsmor, men jeg har jo også en stedsøn så på en måde er freja jo min nummer to nogle gange..:)

Er glad for min mødregruppe, vi hygger rigtig fint.. om der er nogle fremtidige veninder ved jeg ikke.. men hygge er der i hvert fald..

Anmeld

5. marts 2008

Tikki

Ja, jeg er i en en og den er faktisk ok. Søde piger, nemme at snakke med..:P Vi mødes som regl hos mig (jeg har en stuelejlighed, hvor børnene kan stå lige uden for døren i gården og sove, hvor de andre har lejighed på 4. sal) og så drikker vi kaffe og spiser mødregruppeboller m.m. ;) - eller tager på café eller går tur. Dog har vi aftalt at mødes hver uge og det synes jeg er for meget for mig - Også fordi det tager hele dagen. Men jeg går også til svømning og motorik eller i legestue i løbet af ugen......

Hvor lang tid mødes I og hvad laver I sammen?

Hilsner fra Jeanette

Anmeld

5. marts 2008

Astrid P

Jeg er i en alletiders mødregruppe! Vi mødes hver uge, og ender altid med at hænge ud sammen i mellem 3 og 5 timer. Det er superhyggeligt, og jeg nyder virkelig at mødes med dem.
Indtil videre har vi mest siddet og drukket kaffe/the og hygget på gulvet med ungerne, men nu er vi ved at arrangere at der skal ske noget mere når vi ses. Vi planlægger at få en af mine venner som er førstehjælpsinstruktør til at give os et kursus møntet på børn, og en af de andre kender en dygtig syerske som skal komme og sælge børnetøj hos os. En anden har en veninde som er massør som kommer (forhåbentlig snart) og giver os hver ½ times massage imens de andre drikker kaffe og holder øje med ungerne... Så der er gang i den i vores mødregruppe!
KH Astrid

Anmeld

5. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg er ikke i en...

Tja det lød ikke som noget for mig i starten, og desuden bor vi langt ude. Men jeg fortryder da nogle gange at jeg ikke sagde ja tak.

Anmeld

5. marts 2008

Anna-Rosa

Jeanette skriver:

Ja, jeg er i en en og den er faktisk ok. Søde piger, nemme at snakke med..:P Vi mødes som regl hos mig (jeg har en stuelejlighed, hvor børnene kan stå lige uden for døren i gården og sove, hvor de andre har lejighed på 4. sal) og så drikker vi kaffe og spiser mødregruppeboller m.m. ;) - eller tager på café eller går tur. Dog har vi aftalt at mødes hver uge og det synes jeg er for meget for mig - Også fordi det tager hele dagen. Men jeg går også til svømning og motorik eller i legestue i løbet af ugen......

Hvor lang tid mødes I og hvad laver I sammen?

Hilsner fra Jeanette

Jamen vi er heller ikke sammen hele tiden, men nu var vi lige sammen igår fordi jeg sælger det her børmetøj i fritiden, og ellers kan vi tage i legeland en dag uden de små, men med de store, eller på shoppetur kun med de små...Eller på næste lørdag hvor kun os tøser skal have en rødvinsaften uden mænd og børn...Eller i starten af april hvor vi alle skal ud og spise sammen (hrm også uden børn:$) ELLER i midten af april hvor vi regner med at vi alle skal i et eller andet ferie duttelut :D Kan du finde ud af min smøre?:D

Anmeld

5. marts 2008

Ny mor

Min sp (langt over 60...) laver ikke mødregrupper :-( Men heldigvis ses jeg med Susan og nu også Helle30 herindefra + 2 NB juni07 tøser til babymøder ind i mellem. Vi spiser frokost sammen og nyder ungerne mens vi ævler - det har været superhyggeligt ;)
kh Birgitte

Anmeld

5. marts 2008

Lise

Jeg er i en rigtig god mødregruppe. Vi ses hver 14. dag, og selvom jeg nogle gange synes at der går aaaalt for lang tid imellem, er det vist det bedste...det kan jo hurtigt blive for meget. Vi skiftes til at lægge hus til, og så mødes vi ellers bare og spiser morgenmad/frokost mens ungerne leger og sover, og der går også hurtigt 3-5 timer her inden vi går hjem igen. Vi har mødtes en enkelt aften uden ungerne - og det var rigtig sjovt, så nu har vi aftalt en ny dato hvor vi skal være sammen uden mænd og børn. Hvor vidt jeg bliver ved med at se dem når hverdagen vender tilbage med job og skole ved jeg ikke, men jeg håber da at vi stadig kan mødes en gang imellem...

Lise

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

niks....har godt nok en men dropper ud af den...min mg er her...lol...her er jo alt hvad jeg mangler....

knus fra loggi...som har herretravlt i dag

Anmeld

5. marts 2008

Anna-Rosa

Loggidut skriver:

niks....har godt nok en men dropper ud af den...min mg er her...lol...her er jo alt hvad jeg mangler....

knus fra loggi...som har herretravlt i dag

Ti hi...men aldrig mere travlt end at man liiige kan svare på et par indlæg vel?:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.