Jeg har hele tiden sagt, at Rose først skulle sove på eget værelse når hun var 6 måneder eller mere. MEN! De sidste par dage har jeg efterhånden ombestemt mig. Hun sover MEGET let, så når vi går i seng, så vågner hun helt op. Uanset at vi LISTER. Og det er jo træls vi ikke en gang kan føre en hviskende samtale uden at vække hende.
Derudover er hun vågen mange gange om natten, og jeg mistænker hun bliver vækket, når vi vender og drejer os, sengen knirker og dynerne rasler.
Jeg vågner også allerede når hun begynder at mosle, som hun gerne gør en hel time inden hun rent faktisk er sulten.
Så nu har jeg tænkt, at vi må prøve at se, om det kan fungere hun sover på eget værelse. Min indre hønemor er ikke meget for det, men hvis det kan give både hende og jeg en ordentlig nattesøvn er det det værd, HVIS hun vil!
Hvis hun er total afvisende, skal hun self. ikke tvinges, det er klart.
Men hvordan håndterer jeg det bedst i aften, når hun skal prøve at sove selv? Hvordan bærer jeg mig lige ad med det?
Hun er for et par dage siden begyndt at sove i tremmeseng, fordi hun er for meget en moslegøj til liften, og det gik faktisk helt smertefrit. Hun virker ret ligeglad med hun ligger der i stedet for
Anmeld