Nye mødre sover mindre end fem timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Jeg sover os mens jeg ammer det bare skønt hi hi

Det er SÅ mega skønt... Åhhh det var noget af det dejligste... den tid, hvor baby kun lever af en... Det er så livsbekræftene

Og så dejligt, at man kan kombinere det med at sove hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Cris

Ååååhhhhh hvor har i været heldige med jeres små babier! Dejligt! Jeg fik nogle rigtige grimme nedture pga mangel af søvn... Men sådan er det bare... I må nyde det! :-)

Anmeld

11. marts 2009

A.

malou skriver:

Jeg er åbenbart også super heldig... victor sover også snildt 10-12 timer om natten. Så jeg er en frisk og udhvilet begynder mor!!!

knus malou

ja det er dejligt men glemmer aldrig den morgen hvor jeg vågnede og tænkte at mathinus har ikke kaldet efter mad puha rigtigt grim følelse var SÅ bange for kigge ind i hans seng..men der sov han lige så sødt

Anmeld

11. marts 2009

lonemus

Okay, ja jeg går da helt udenfor statistikken så!!
MIn datter på 2½ er først lige begyndt at sove helt igennem.....hun plejer altid at brokke sig midt om natten, hvis hun taber sutten eller hun drømmer. Hun kan sagtens ligge og brokke sig 1-2 timer. Det er først her for nylig hun er begyndt at sove helt, uden brok, 4-5 dage om ugen.

Min søn på 1½ år har nu altid sovet hele natten uden brok...det er måske 1 gang på en måned han brokker sig og skal have sutten.

Men vi har altid haft problemer med at få begge børn til at sove....og vi har endda aldrig været pylret eller løbet ind til dem så snart de gav lyd fra sig. Vi ville ikke begå den klassiske fejl med at være meget pylret, men alligevel har det altid været en kamp at få dem til at sove.

Så jeg skiller mig åbenbart udenfor, for jeg skal altså stadig være meget heldig, hvis jeg kan få 6-7 timers søvn i træk.

Lone

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Zafir skriver:

Det er SÅ mega skønt... Åhhh det var noget af det dejligste... den tid, hvor baby kun lever af en... Det er så livsbekræftene

Og så dejligt, at man kan kombinere det med at sove hehe...

Ja det er nemlig jeg nyder det os bare så meget.
Men synes os det er lidt synd for Claus han føler sig sådan uden for fordi Lucas er så mor syg hi hi hvad jeg synes er dejligt med glæder mig for Claus til han bliver lidt større og begynder og kan lege lidt med ham.

Anmeld

11. marts 2009

Balderson

Søvn, det er ikke det jeg får for lidt af.. Bettemanden går om kuld ved 19 tiden og vågner først igen ved 6-7 tiden, så det er bare dejligt..

Det har han gjort fra starten af og han er nu 7 mdr.. også selvom han også er begyndt at få tænder, så er der ingen problemer der...

Så skal bestemt ikke brokke mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.