Ville I turde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Caroline86

nej, jeg ville aldrig købe en vogn jeg ikke havde haft mulighed for at "prøve" i en butik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis jeg ikke havde været så heldig at finde et fantastisk tilbud på en barnevogn fra en bruger herinde, havde jeg selv købt en vogn fra England, da de er meget billigere. Så ja, jeg ville godt turde købe den. Jeg kan se, om jeg kan finde linket til den vogn, jeg kiggede på. Ps; da England er EU, betaler man IKKE told for varerne

Anmeld

19. januar 2012

Silas&Mille

PT skriver:

Hvis jeg ikke havde været så heldig at finde et fantastisk tilbud på en barnevogn fra en bruger herinde, havde jeg selv købt en vogn fra England, da de er meget billigere. Så ja, jeg ville godt turde købe den. Jeg kan se, om jeg kan finde linket til den vogn, jeg kiggede på. Ps; da England er EU, betaler man IKKE told for varerne

Ja prisen spiller også ind. 
Men i dette tilfælde koster de faktisk stort set det samme (100 kroner i forskel)

Du må meget gerne finde et link til den du kiggede på. Er åben for alle forslag  

Anmeld

19. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SilasMor skriver:

Ja prisen spiller også ind. 
Men i dette tilfælde koster de faktisk stort set det samme (100 kroner i forskel)

Du må meget gerne finde et link til den du kiggede på. Er åben for alle forslag  

Det var denne, jeg havde tænkt mig at købe http://www.preciouslittleone.com/product-information/26/12356/hauck-duett-tandem-stroller---black/

Anmeld

19. januar 2012

Silas&Mille

PT skriver:

Det var denne, jeg havde tænkt mig at købe http://www.preciouslittleone.com/product-information/26/12356/hauck-duett-tandem-stroller---black/

Den ser også smart ud og ser ikke ud til at fylde ret meget

Anmeld

19. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
SilasMor skriver:

Den ser også smart ud og ser ikke ud til at fylde ret meget

Den er nemlig rigtig smart - kender en i England, der har den, og nej, den fylder ikke særlig meget. Min datter er dog lige på grænsen til ikke at behøve et sæde i barnevognen, derfor købte jeg den ikke, da eg fandt en anden herfra, men da din ældste ikke er større, skal han jo kunne sidde komfortabelt lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.